כרמל שירותי ספנות משדרגת פעילותה בתחום המטען הכללי

כרמל שירותי ספנות תשתף פעולה עם סיליין שיפינג בתחום המטען הכללי. וילי קירזנר, בעלי סיליין שיפינג המתמחה במטען כללי יהיה אחראי לתחום הברוקראז' ויעמוד בראש מחלקת המטען הכללי בחברה. סמי ניאגו: זו התנופה שתביא אותנו קדימה


00:00 ,05.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

כרמל שירותי ספנות מרחיבה את פעילות המטען הכללי שלה, באמצעות שיתוף פעולה ייחודי עם חברת סיליין שיפינג, במסגרתו הפעילות בתחום המטען הכללי של שתי החברות תאוחד ותיעשה במשרדי כרמל שירותי ספנות, תחת ניהולו של וילי קירזנר.

נזכיר כי, בחודש פברואר 2011 רכש סמי ניאגו את חלקו של חנן שזיפי בכרמל שירותי ספנות בהסכם שנחתם בהסכמה ובהבנה בין הצדדים. כתוצאה מהפיכתו של ניאגו לבעל השליטה היחיד בחברה ויציאתו של שזיפי, שהיה אמון על תחום הברוקראז' בחברה, נפלה לידיו ההזדמנות ליצור שיתוף פעולה עם וילי קירזנר, בעליה של חברת סיליין.

ניאגו אינו רואה בשיתוף הפעולה עם קריזנר תחליף לשזיפי אלא ריענון בחברה. קירזנר רכש לעצמו מעמד של ברוקר מנוסה בשוק המקומי, לאחר עשרות שנים של פעילות. הניסיון הרב והכישורים שעומדים לרשותו הביאו את ניאגו להחלטה לשתף עימו פעולה, והוא יעמוד בראש מחלקת המטען הכללי בחברה. "מבחינתנו זו התנופה שתביא אותנו קדימה", ציין ניאגו.

סיליין החלה פעילותה בישראל בשנות ה-80 ולאורך כ-20 שנה עסקה בכל התחומים הקשורים למטען כללי. לאחר הפסקה של שמונה שנים בפעילות בישראל, חידשה סיליין את פעילותה בתחום המטען הכללי בארץ בינואר 2008 ועתה מקווה קירזנר כי שיתוף הפעולה עם כרמל שירותי ספנות יגדיל את הפעילות בתחום. "אנחנו נכנסים לזה כדי שיהיה טוב לשני הצדדים" אומר קירזנר, "יש לנו רצון לנצל את הערך המוסף של שני הגופים כדי לדחוף את כל הפעילות קדימה".

בכרמל שירותי ספנות מקווים ששיתוף הפעולה בין החברות יביא לפריחה מחודשת בתחום ובכוונתם להגדיל, כבר בעתיד הקרוב, את פעילות המטען הכללי של חברת הספנות קוסקו בישראל, אותה מייצגת כרמל שירותי ספנות בארץ.

חברת כרמל שירותי ספנות הינה סוכנות אוניות מהגדולות והמובילות בישראל. החברה מייצגת בישראל מספר חברות ספנות לרבות קוסקו, אדמירל ו-MTL והיא פעילה בתחום חכירת אוניות ובתחום אוניות הנופש.

בהקשר זה נציין כי, לאחרונה בוצע סבב מינויים בהנהלת החברה, עם סיום מעורבותו של שזיפי בסוכנות. במסגרת זו נתמנה מוטי ניאגו, בנו של סמי, למנהל הסוכנות וסמנכ"ל האמון על הטיפול אל מול חברות הספנות קוסקו, MTL ואדמירל אותן מייצגת כרמל זה שנים רבות. כמו כן, הוא אחראי על כל תחום אוניות הנופש בחברה. יוני ניאגו, אחיו של מוטי, סיים לאחרונה את לימודי התואר השני בניהול ספנות ובמינהל עסקים בלונדון, לרבות קורס הסמכה כברוקר חכירות, והחל לעבוד השבוע בחברה, במחלקה המסחרית, תחת התואר עוזר מנכ"ל לשיווק ולמסחר. לאחר תקופת לימוד והכשרה, הוא עתיד להתמנות לסמנכ"ל שיווק ומסחר.