מחקר: צים מובילה עולמית באמינות ודיוק בלוח הזמנים בשנת 2019

מחקר של החברה הדניתeeSea מצא כי ביצועי צים באמינות ודיוק לוח הזמנים הם מהטובים בעולם. המחקר של החברה הדנית העצמאית התבסס על כ-140,000 אירועי הגעה ויציאה מנמלים של כ-130 קווים בנתיבי הסחר המרכזיים


10:03 ,21.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

מחקר של החברה הדנית eeSea שצוטט בהרחבה במדיה העולמית המקצועית מיקם את צים במקום הראשון מבין חברות הספנות הגלובליות הגדולות בעולם בדיוק בלוח הזמנים של אניותיה, אחד המדדים החשובים לאיכות השירות בענף. צים מובילה בביצועים על פני ענקיות הענף ובהן מארסק, Evergreen, האפאג לויד, WAN HAI ו-ONE.

 

המחקר של החברה הדנית העצמאית התבסס על כ-140,000 אירועי הגעה ויציאה מנמלים של כ-130 קווים בנתיבי הסחר המרכזיים. בכל חודש נוספים למחקר כ-12,000 אירועים.

 

מנכ״ל חברת eeSea, סיימון סנדבול, ציין שהדו״ח הראשון מסוגו מאיר מגמות גלובליות ומציע תובנות שחברות הספנות יכולות להיעזר בהן על מנת לשפר את ביצועיהן. השוואת זמני ההגעה המתוכננים לעומת הביצוע בפועל מציירת תמונה ברורה של החברות המובילות בביצועים במהלך 2019. הדו״ח נבנה על בסיס מידע עשיר וניתוח מעמיק שהפלטפורמה של eeSea מאפשרת. 

 

מנכ״ל צים, אלי גליקמן: ״המאמצים הבלתי מתפשרים שלנו להביא את רמת השירות של החברה לרמה הגבוהה ביותר מוכיחים את עצמם. אנו גאים ושמחים בהישג ונמשיך לחתור לתת ללקוחות שלנו את השירות הטוב היותר בשוק״.