חברת HMM תקבל אניות ענק החל מאפריל

החברה, אשר ביצעה הזמנה של 12 אניות מכולה בנפח של 24,000 TEU, תקבל בקרוב לידיה את האניות החדשות שנבנות במספנות בקוריאה. החל מאפריל החברה תחל לפעול במסגרת הברית התפעולית THE Alliance


10:08 ,15.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הספנות הקוראנית Hyundai Merchant Marine, הידועה גם בשם HMM תצטרף בקרוב למועדון המובחר של בעלי אניות ענק. החברה עתידה לקבל לרשותה, החל מחודש אפריל הקרוב, את האנייה הראשונה מקרב הזמנה של 12 אניות ענק בנפח של 24,000 TEU - אניות המכולה הגדולות בעולם. 

 

האניות נמצאות בימים אלה בשתי מספנות בקוריאה - סמסונג ו-DSME , שם הן עוברות את הליטושים האחרונים לפני המסירה לחברת הספנות. על פי התכנון, האניות צפויות לפעול בנתיב הסחר בין המזרח הרחוק וצפון אירופה. 

 

למרות שלוח הזמנים הסופי טרם נמסר ההשערות הן כי האנייה תצא להפלגת הבכורה שלה מנמל בוסאן - נמל המכולות הגדול ביותר בדרום קוריאה. 

 

נציין כי זמן המסירה המיועד מתיישב היטב עם כניסתה של חברת HMM לפעילות בברית THE Alliance אשר מורכבת מחברות כמו האפאג לויד, רשת ONE וחברת יאנג מינג. נזכיר כי לחברה היה הסכם בן שלוש שנים לשיתוף פעולה עם חברות מארסק ו-MSC במסגרת ברית 2M אולם הצדדים לא חידשו אותו. 

 

מלבד תריסר אניות הענק שצפויות להצטרף לצי HMM החל מאפריל 2020 נציין כי החברה צפויה לקבל לרשותה גם שמונה אניות מכולה חדשות בנפח של 15,000 TEU החל משנת 2021. בנוסף, צי האניות של החברה יקבל תוספת של תשע אניות מכולה בנפחים שבין 10,000 ל-13,000 TEU שכרגע מוחכרות לחברות מארסק ו-MSC ויוחזרו לרשות החברה החל מאפריל 2020.