מנו ספנות השיקה את אניית הקרוז Crown Iris

אניית הקרוז Crown Iris, אשר תפקוד תדיר את נמל חיפה, תצטרף לצי האניות שמפעילה חברת מנו ספנות. האניה תחל את הפלגותיה ב- 11 באפריל במתכונת פנסיון מלא, עם פקידות ביעדים מבוקשים ביוון והאיים, איטליה, סיציליה קרואטיה וקפריסין


11:26 ,10.04.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת מנו ספנות, השיקה בארוע מרשים שנערך השבוע (ב׳) בנמל חיפה את אניית הקרוז, Crown Iris (קראון איריס), בהשתתפות מאות אורחים בכירים מעולם הספנות, העסקים והתיירות בישראל.

 

הארוע נערך על גבי האניה והאורחים יכלו להתרשם מהאניה, מחדרי הארוח והמתקנים שהאניה תציע לקהל הנופשים כבר בעונת התיירות והשייט הקרובה.

 

האניה, הקרויה על שם איריס מנו, רעייתו של משה מנו הבעלים ויו"ר קבוצת מנו ספנות, תצטרף לצי האניות שמפעילה חברת מנו ספנות והיא תחל את הפלגותיה ב- 11 באפריל במתכונת פנסיון מלא, עם פקידות ביעדים מבוקשים ביוון והאיים, איטליה, סיציליה, קרואטיה, קפריסין.

 

אורכה של ה- 'קראון איריס' הוא כ- 216 מטר, יש בה כ- 11 קומות, 6 מעליות, כ- 750 חדרים בסטנדרט גבוה, כולל חדרי סוויטות וחדרים עם מרפסות, וביכולתה לאכלס עד 2,000 איש בהפלגה ו-650 אנשי צוות.

 

האונייה מציעה מגוון חדרים לכל סוג חופשה, כאשר הנוסעים יוכלו לבחור בין חדרי קלאסיק ודלוקס עם או בלי חלון, בגודל 10 מ"ר, סוויטה פנורמית הכוללת אמבטיה, סוויטה עם מרפסת וכן סוויטת פרימיום.

 

ה- Crown Iris תקבע סטנדרטים חדשים בתחום שיט התענוגות בישראל. אני סמוך ובטוח כי צפויה לאורחינו חוויה יוצאת דופן

מורן מנו, סמנכ"ל מנו ספנות

השטחים הציבוריים ב"קראון איריס", יכללו בין היתר מסלול הליכה מעגלי באורך 500 מטר, אולם מופעים גדול ומפואר, אולמות אירועים לחגיגות פרטיות, 5 מסעדות שף מגוונות, מועדון לילה, בית כנסת, מגרש כדורסל, מתחם דיוטי פרי, קזינו, סיפוני שיזוף, חדרי ספא, חדר כושר ומועדון ילדים. כמו כן, האונייה תכלול בריכות שחייה רחבות ידיים, ג'קוזי, וגולת הכותרת- מגלשת מים שיורדת מעל הקומה ה-11 ומשקיפה לנוף מרהיב ממעוף הציפור.

 

במנו ספנות צופים כי ה- "קראון איריס" תאפשר להגיע לקהל חדש ורחב יותר. לדברי מורן מנו, סמנכ"ל מנו ספנות, "קראון איריס תציע לקהל לקוחותינו מוצר חדש, ייחודי ואטרקטיבי. כמו כן, היא תקבע סטנדרטים חדשים בתחום שיט התענוגות בישראל. אני סמוך ובטוח כי צפויה לאורחינו חוויה יוצאת דופן״.

 

נציין כי חברת מנו ספנות עוסקת בתחומי ספנות שונים ומגוונים וכבעלים, מפעילה ומנהלת אוניות. החברה מציעה בנוסף מגוון שירותים רחב בתחום ההובלה הימית הבינלאומית לרבות הובלת כל סוגי המכולות, המטענים והצובר. כמו כן, החברה עוסקת בנדל"ן איכותי, הכולל מבני משרדים ובתי מלון בארץ ובחו"ל.