צים ומריוס נכט מובילים השקעה נוספת ב-WAVE BL

חברת WAVE BL מפתחת רשת פורצת דרך מבוססת בלוקצ׳יין התומכת בסחר ללא נייר בתעשיית הספנות. שני המשקיעים יובילו סבב של כ-8 מיליון דולר לקידום הטמעה מואצת של הפתרון המתקדם של החברה. מנכ״ל צים אלי גליקמן: צעד קדימה לקראת עתיד דיגיטלי וידידותי יותר לסביבה


13:48 ,16.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

צים שירותי ספנות משולבים (NYSE: ZIM) ומריוס נכט, יזם סדרתי ומשקיע מהמובילים בישראל, מודיעים היום במשותף על השקעה בסיבוב השקעה B ב-WAVE BL, המפתחת רשת פורצת דרך מבוססת בלוקצ׳יין התומכת בסחר ללא נייר בתעשיית הספנות. שני המשקיעים יובילו סבב של כ-8 מיליון דולר לקידום הטמעה מואצת של הפתרון המתקדם של WAVE BL.

 

ב-2017 הובילה צים פיילוט ראשון בעולם של הנפקת שטר מטען אלקטרוני על גבי הפלטפורמה של WAVE BL, ומאז הרחיבה את השימוש בו והפכה למובילת התחום בתעשיית הספנות. שטר מטען אלקטרוני מוצע כיום ללקוחות צים בכל העולם ומצריך תהליך התחברות פשוט בלבד הנתמך ע״י צים.

דיגיטיזציה של שטרי מטען יוצרת כיום מהפכה בדוקומנטציה בענף הספנות, מצמצמת באופן חד את משך זמן משלוח המסמכים, את רמת המורכבות, את היקף הטעויות וכן את העלויות עבור כל הצדדים לעיסקה, כל זאת תוך שמירה על רמת אבטחת מידע גבוהה. שטר מטען דיגיטלי אף תורם לרמת קיימות גבוהה בהרבה בהשוואה לשטר מטען מסורתי על גבי נייר.

 

הפתרון הייחודי של WAVE BL, העומד ברגולציות בינלאומיות(eUCP 600)  ודרישות של מבטחים
  (IGP&I Club)משנה את תעשיית הספנות ומתבסס כסטנדרט לפתרון דיגיטלי על פלטפורמה מבוזרת, המאפשר המשכיות עיסקית מאובטחת ללא מגע פיזי.

 

ההשקעה תשמש לתמיכה בפיתוח פעילותה של WAVE BL והרחבת הטמעת הטכנולוגיה החלוצית שלה, התומכת בסחר ללא נייר בתעשיית הספנות ובסקטורים נוספים.

 

מנכ״ל צים אלי גליקמן: ״הראשוניות של צים באימוץ הפלטפורמה מבוססת - בלוקצ׳יין המקדמת סחר דיגיטלי ללא נייר, מדגישה את היותנו חברה מובילה בשימוש באסטרטגיות דיגיטליות לקידום שירות מיטבי ללקוחות. זו גישה שהוכחה כמצליחה מאוד ומקדמת תהליכי שינוי בענף. צים כיום מובילה את תחום התהליכים הדיגיטליים בספנות, ואנו רואים עניין גובר מצד גורמים נוספים לאמץ את הפלטפורמה, עדות ליתרונות המשמעותיים שהיא מעניקה הן ללקוחות והן לחברות הספנות. ההשקעה הנוספת הנוכחית ב-WAVE BL היא צעד קדימה לקראת עתיד דיגיטלי וידידותי יותר לסביבה, בהתאם לחזון ולערכים שלנו״.

 

מנמ״ר צים אייל בן-עמרם: ״מאז השלמת האינטגרציה של פלטפורמת WAVE BL עם המערכות שלנו, ביכולתנו להציע לכל לקוח את האפשרות להינות מהיתרונות הגדולים של סחר ללא נייר, שהחיוניות שלו גברה במיוחד בתקופת הקורונה. אנו גאים ושמחים להמשיך ולתמוך בחברה מובילה ומרגשת זו״.

 

מנכ״ל WAVE BL גדי רושין: ״שיתוף הפעולה שלנו עם צים איפשר לנו להנגיש את הטכנולוגיה שלנו לקהל לקוחות נרחב, בעת שאנו חותרים להפוך לסטנדרט של התעשייה בסחר דיגיטלי. אנו שמחים על האמון המתמשך והמחוייבות של צים ומריוס נכט בחברה ונמשיך להוביל את תחום המסמכים הדיגיטליים בתעשיית הספנות הבינלאומית״.  

 

אופיר שהם, מנהל ההשקעות של מריוס נכט בהיי-טק: ״אנו גאים להמשיך ולהשקיע בטכנולוגיה המצויינת של WAVE BL ומאמינים ביכולתה להוביל לשינוי עמוק בדרך בה מתנהלים תהליכים עיסקיים במגוון של סקטורים ותעשיות. התרשמנו מההתקדמות המשמעותית של הצוות, ואנו שמחים לתמוך בהטמעת הפלטפורמה פורצת הדרך של WAVE BL״.