צים משפרת שירותיה באירופה, ובטורקיה ויוון

שדרוג השיפור לאירופה יכלול סבב פקידה חדש המציע פקידה ישירה בנמל לימסול ושיפור זמני השינוע בין ישראל וצפון אירופה. במסגרת שדרוג שירות TGX יורחב כיסוי הנמלים וייכנסו לסבב שלוש אניות 1,700 TEU


10:28 ,18.04.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צים הודיעה במהלך חג הפסח של שדרוג הצפוי במערך השירותים שלה לאירופה – אשר נעשה תוך תיאום ושת"פ עם חברת MSC, וכן על שדרוג שירות TGX ליוון וטורקיה. חברת צים ציינה בהודעתה כי השדרוגים נעשים במסגרת המאמצים המתמשכים של החברה לספק שירות טוב יותר ללקוחותיה.

 

שדרוג השירות לאירופה נעשה כאמור בשיתוף עם חברת MSC בשירות NE1 המשותף לשתי החברות. השירות אשר פוקד את הים התיכון וצפון אירופה יכלול סבב פקידה חדש המציע פקידה ישירה לנמל לימסול בקפריסין, ושיפור זמני השינוע בין ישראל וצפון אירופה.

 

סבב הפקידה החדש בשירות NE1 יהיה כדלקמן:

 

Felixtowe – Rotterdam – Hamburg– Antwerp – Le havre – Limassol – Ashdod – Haifa – Ashdod – Valencia – Felixtowe

 

 

הסבב המעודכן יחל במסע דרומה עם אניית MSC Tokyo שמתוכננת להגיע לנמל פליקסטאו ב-24 באפריל, ובמסע צפונה עם האנייה ER Pusan שמתוכננת להגיע לחיפה ב-25 באפריל.

 

בנוסף, כאמור, החברה הודיעה על שדרוג שירות TGX ליוון ולטורקיה במסגרתו החברה תפעיל 3 אניות 1,700 TEU בקו החל מחודש מאי 2017. סבב הפקידה החדש של שירות TGX יהיה כדלקמן:

 

Haifa – Ashdod – Antalya– Istanbul– Izmit– Gemlik– Istanbul– Piraeus – Thessaloniki – Izmir – Haifa

 

צים ציינה בהודעתה כי בנוסף לכיסוי נרחב יותר של נמלים, לקוחות החברה ייהנו מחלונות פריקה וטעינה מובטחים בנמל חיפה (בימי שני) ובנמל אשדוד (בימי רביעי), וזמני שינוע מהירים יותר בין נמלי סלוניקי ואיזמיר לישראל – שמתאימים במיוחד לסחר בקירור.