בכירים מענקית התוכן והמולטימדיה טכניקולור הצרפתית לביקור בישראל

החברה, בעלת מחזור מכירות של 5 מיליארד דולר, מחפשת השקעות בתעשיית המולטימדיה הישראלית


11:56 ,26.01.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

משלחת בכירים מחברת המולטימדיה הבינלאומית טכניקולור, בראשות מנכ"ל החברה פרדריק רוז, תחל היום (א') בביקור עבודה בן ארבעה ימים בישראל.

 

מטרת הביקור היא בחינת השקעות פוטנציאליות בתעשיית המולטימדיה הישראלית וכן השקעות אסטרטגיות נוספות.

 

במהלך הביקור יקיים הצוות פגישות עסקיות עם חברות סטארט אפ בתחומי טכנולוגיות וידאו לשוק המדיה והבידור. עוד תתקיים פגישה עם נשיא המדינה שמעון פרס, המדען הראשי ממשרד הכלכלה ונציגי קרנות הון סיכון.

 

הביקור בארץ הינו פרי מאמצי של הנספח המסחרי של משרד הכלכלה בחוף המערבי של ארה"ב גילי עובדיה, בשיתוף מנהלת ענף הניו מדיה במכון היצוא לי אבירם-שושני.

 

טכניקולור נחשבת למובילה עולמית בתחום הפתרונות הטכנולוגיים לשוק המדיה והבידור. החברה הינה בעלת שווי שוק של 2.4 מיליארד דולר והיא מעסיקה כ-14,000 עובדים ברחבי העולם. מכירותיה ב-2012 הסתכמו ב-5 מיליארד דולר בקירוב. פעילותה העסקית כוללת, בין השאר, מיזמים משותפים עם ענקיות הטכנולוגיה סוני ו-קוואלקום וענקית הטלפוניה הספרדית טלפוניקה.

 

לחברה, המקצה מיליוני דולרים מידי שנה לפיתוח חדשנות, ארבעה מרכזי מו"פ ברחבי העולם. בנוסף פועלת החברה בתחומי הקולנוע הביתי והמסחרי ופעילה בתחום הדיגיטלי של משתמשי הקצה.

 

גילי עובדיה: "זוהי הזדמנות יוצאת דופן עבור חברת ענק, שעד היום לא היתה לה נוכחות בארץ, הרואה בישראל אחד משני מוקדי החדשנות המובילים בעולם. החברה בוחנת השקעה בחממה של המדען הראשי, ממשקים טכנולוגים עם רקע אקדמי וטכנולוגיות בשלות יותר של חברות סטארט אפ".

 

אמרהי לי אבירם שושני, שעמדה מאחורי תוכנית הביקור והמפגשים עם החברות בישראל: "ביקור טכניקולור משקף את המוניטין שצבר ההייטק הישראלי בעולם בכלל וטכנולוגיות הניו מדיה הישראליות בפרט, מבחינת יזמות וחדשנות טכנולוגית".