המכס בדובאי טיפל ב-13.4 מיליון מזוודות בשנת 2020

במסגרת המאמצים להקל על תנועת הנוסעים, השיק המכס של דובאי אפליקציה ״להצהרה מוקדמת חכמה״ המתאימה לכל המכשירים החכמים והיא זמינה כיום בחנות אפל וגוגל


10:42 ,02.03.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

נתונים סטטיסטיים עדכניים מלמדים כי המכס של דובאי טיפל ב-13.4 מיליון מזוודות ותיקים של 8.7 מיליון נוסעים, שהגיעו לשדות התעופה באמירות במהלך שנת 2020 באמצעות 85,822 טיסות. עוד נמסר כי בזכות ערנותם של אנשי מכס, ובסיוע מכשירי בדיקה הצליחו אנשי מכס דובאי לבצע 820 תפיסות במהלך השנה האחרונה, כולל 550 תפיסות סמים ו- 99 מקרי החזקת נשק.

 

במסגרת המאמצים להקל על תנועת הנוסעים, השיק המכס של דובאי אפליקציה ״להצהרה מוקדמת חכמה״ המתאימה לכל המכשירים החכמים והיא זמינה כיום בחנות אפל וב- Google Play. האפליקציה מאפשרת לבאים לדובאי להצהיר על חפצים אישיים, מתנות וכסף מזומן, דבר שחוסך זמן במעבר במסלול האדום לפחות מחמש דקות.

 

לפי הרשויות, היישום החכם משפר את האפקטיביות של מערכת פיקוח המכס בשדות תעופה בדובאי ומגביר את המודעות לגבי הכנסת חומרים אסורים ומוגבלים מבחינת הנוסעים, בהם ניתן לצפות באמצעות היישום. כמו כן היישום כולל נתונים רבים ועדכונים שמעניינים את הנוסעים, ובדגש על מה מותר להכניס לאמירויות ומה אסור. היישום החדש יסייע גם למבקרי אקספו 2020 דובאי בכל האמור להליכי המכס במסלול האדום.