יש תקשורת

20 חברות ישראליות המתמחות בתחומי המובייל, רפואה ניידת, אבטחת סייבר ופתרונות שיווק במובייל יציגו בתערוכה מהגדולות בסוגה בסינגפור


12:39 ,19.06.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

הנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בסינגפור ומכון הייצוא מארגנים ביתן לאומי בהשתתפות 20 חברות ישראליות ב"קומוניקאסיה", אחת מתערוכות הדגל באסיה בעולם התקשורת והמובייל.

 

בתערוכה יציגו החברות הישראליות מגוון רחב של פתרונות מתקדמים לספקי תוכן, ספקי מידע, חנויות אפליקציות ועוד בתחומי המובייל, רפואה ניידת, אבטחת סייבר, פתרונות שיווק במובייל,Advanced OTT  ועוד.

 

לתערוכה צפויים להגיע אנשי מקצוע מכל איזור מזרח אסיה. כ-400 פגישות עם מקבלי החלטות מווייטנאם, הפיליפינים, טאיוואן, תאילנד, אינדונזיה וסינגפור נקבעו לחברות הישראליות על ידי הנספחויות המסחריות, האחראיות על אזורים אלה.

 

רון שניר, הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה בסינגפור: ''זו השנה החמישית שהנספחות המסחרית של משרד הכלכלה בסינגפור מקימה ביתן לאומי בתערוכה. אנו מזהים עניין רב בחברות ובטכנולוגיות הישראליות מצד החברות והגופים מכל מדינות אסיה. אנחנו מצפים שהחברות הישראליות  תקיימנה פגישות רבות ותיחשפנה להזדמנויות עסקיות מעניינות, ובכך תיסלל הדרך לשיתוף פעולה פורה בין חברות ישראליות לחברות מהמרחב האסייתי".

 

ממינהל סחר חוץ נמסר כי כלכלת סינגפור מתבססת באופן משמעותי על ייצוא של סחורות ושירותים, בעיקר מוצרי צריכה אלקטרוניים, מערכות מידע (IT) מוצרי פארמה וסקטורים נרחבים של ייצוא שירותים.

 

סינגפור נהנית מתשתיות מודרניות, המהוות מחוללי צמיחה קבועים, בהם נמל ים יעיל (כמעט כל תנועת הספנות והסחורות העולמית ממזרח למערב פוקדת את נמל סינגפור).

 

בשנים האחרונות ניתן דגש גם על פיתוח כלכלה מתקדמת, המבוססת על ידע וטכנולוגיה, וכן ניכרת השקעה משמעותית בפיתוח סקטור התיירות. שיעור הצמיחה של כלכלת סינגפור בין 2004-2007 עמד על ממוצע של 7% בשנה, אולם צנח ל-1.1% ב-2008 כתוצאה מהמשבר הכלכלי העולמי.

 

ממשלת סינגפור, שקיוותה לחזות בחזרה מהירה ומתיקון מהיר של השווקים, נאלצה בלחץ הארגונים הכלכליים והחברתיים להציג תוכנית סיוע רחבה, שנועדה להתמודד עם עליית שיעור האבטלה, הצניחה בייצוא וקיטון בפריון ובצריכה. במחצית שנת 2010 פרסם משרד התעשייה של סינגפור נתונים מרשימים, של צמיחה כלכלית בת 14.5% ב-2010 כולה (ו-5% ב-2011), נתונים שממקמים את סינגפור כמדינה בעלת שיעורי צמיחה מהגבוהים ביותר מכל המדינות המפותחות בעולם. 

 

מרבית הבנקים, חברות הביטוח ובתי ההשקעות הגלובאליים המרכזיים ממוקמים בסינגפור, ומעניקים לה תשתית פיננסית עסקית מעולה עבור האופרציה שמקיימות חברות רב לאומיות, תעשיות יצרניות, עסקים ותאגידים הפועלים בה וממנה למדינות בדרום מזרח אסיה וברחבי היבשת כולה.  

 

שוק המובייל בסינגפור הוא שוק פעיל, בעל עניין רב בחדשנות ובמוצרים פורצי דרך, וניתן לראותו כשער הכניסה לאסיה. מחירי המובייל בסינגפור הם הנמוכים ביותר בעולם ביחס לרמת ההכנסה כאשר חדירת המובייל לשוק מעורכת ב-155%.