לין נבחר למועצת המנהלים של ארגון ה-WCF

לין נבחר לתפקיד בארגון לשכות המסחר העולמי בבחירות חשאיות שנערכו בקרב כ-1,200 לשכות מסחר בעולם כולו מ- 130 מדינות. ארגון המעסיקים הגדול בעולם נוסד בשנת 1951


11:56 ,21.12.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, נבחר השבוע למועצת המנהלים של ה-WCF (World Chamber Federation) ארגון המעסיקים הגדול בעולם. לין נבחר בבחירות חשאיות שנערכו בקרב כ- 1,200 לשכות מסחר בעולם כולו מ- 130 מדינות.

 

ה- WCF נוסד בשנת 1951 והוא ארגון המעסיקים הגדול בעולם. זהו ארגון הגג של לשכות המסחר והתעשייה בעולם כולו, בו מיוצגות כל לשכות המסחר באירופה, אמריקה וארה"ב, אפריקה, אסיה, בכלל זה מדינות כמו סין, יפן והודו, וכן לשכות המסחר ממדינות ערב והעולם המוסלמי, כמו: פקיסטן, סוריה, אבו-דאבי, דובאי, ערב הסעודית, אירן, לבנון, ועוד.

 

הבחירה ב-WCF נעשית על פי יבשות – אירופה, אפריקה והמזרח התיכון, אמריקה, ואסיה. לין נבחר בקטגוריה של המזה"ת ואפריקה, כשיחד עמו נבחרו גם נשיא לשכת המסחר של איראן, דרום אפריקה ולבנון.

 

לין ציין בסיפוק כי "מדובר בארגון עולמי גלובלי ובהתחשב במבנה ובאופי של ארגון זה, יש לראות בבחירתו הכרה והערכה למקומה של ישראל בכלכלה העולמית כיום. הארגון הוא רשת עולמית המקשרת את לשכת המסחר בישראל ללשכות המסחר בעולם כולו, מה שמעניק ערוצי תקשורת עסקיים".

 

ה-WCF יוצר רשת קשרים ענפה וגלובלית בין לשכות המסחר ברחבי העולם ותורם לפיתוח יחסי הסחר של איגוד לשכות המסחר בישראל עם לשכות המסחר מקבילות בעולם כולו. "החברות ב-WCF מעניקה ללשכות המסחר בישראל רשת גלובלית של קשרים עסקיים כמעט עם כל ארצות העולם ומחזקת את מעמדה של ישראל", ציין לין.