שער עולמי על כרטיס חכם

חברת Personal ID, המאושרת על ידי משרד המשפטים, מציעה, בשיתוף לשכות המסחר תל אביב, תעודה אלקטרונית לגורמי הסחר המשתמשים במערכת החדשה


12:09 ,03.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

לקראת מעבר קהיליית הסחר של ישראל לעבודה עם מערכת שער עולמי החדשה של רשות המסים, מציעה חברת Personal ID להנפיק למשתמשים כרטיסים חכמים (תעודה אלקטרונית), שרק בעזרתם ניתן יהיה לעבוד עם המערכת.

 

Personal ID הינה חברה ביסודן של לשכות המסחר תל אביב, בשותפות עם חברת סקיורנט. החברה הינה גורם מאשר, שנבדק, אושר ופוקח על ידי רשם הגורמים המאשרים במשרד המשפטים להנפקת חתימות אלקטרוניות מאושרות על פי חוק.

 

עתה יוצאת החברה, דרך לשכת המסחר תל אביב, בהצעה מיוחדת לכלל משתמשי מערכת שער עולמי, עבור הנפקת תעודה אלקטרונית :

 

עם המעבר לשימוש מלא במערכת שער עולמי, תעבור כל קהילת סחר החוץ של ישראל לעבוד במערכת נטולת נייר לחלוטין, המסוגלת לסנכרן בין כל הגורמים השונים. הכרטיס החכם נועד לשמש מטרה זו, כשכל מסמכי היבוא במערכת שער עולמי יידרשו לעבור סריקה ולהיחתם דיגיטלית על ידי הגורם הסורק, במטרה לקבל אישור של מקוריות השולח. התעודה האלקטרונית הינה בתוקף לארבע שנים וההצעה כוללת כרטיס חכם וקורא כרטיסים.

 

יצוין כי בוועידת "PORT2PORT", שתקיים ביום א' הקרוב באולם האווניו בקריית שדה התעופה, יוקדש מושב מיוחד למערכת שער עולמי. את המושב ינחה העיתונאי גדי סוקניק וישתתפו בו ראש מינהל המכס אבי ארדיטי ומנכ"ל קבוצת עמית ויו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים אמיר שני.