פ.א.ל תהיה הסוכנת הבלעדית של ענקית הלוגיסטיקה C.H. ROBINSON

בנוסף לייצוג בישראל, תייצג פאסיפיק אטלנטיק ליין מקבוצת טירן את החברה האמריקאית, שרשמה ב-2013 הכנסות בסך 12.8 מיליארד דולר, גם בירדן ובתורכיה


12:08 ,22.04.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת פאסיפיק אטלנטיק ליין ישראל בע"מ מקבוצת טירן בע"מ תשמש כסוכנת הבלעדית של ענקית הלוגיסטיקה הגלובלית  C.H. ROBINSON בישראל.

 

בנוסף לייצוג בישראל יכלול הסכם שיתוף הפעולה גם את משרדי פ.א.ל בירדן ובתורכיה, דבר שעומד בקנה אחד עם האסטרטגיה הארגונית ארוכת הטווח של C.H. ROBINSON באזור.

 

ההגעה להסכם שיתוף פעולה בין החברות נעשתה לאחר חודשים של פגישות ודיונים.

 

החברה האמריקאית C.H. ROBINSON, שנמנית על 500 החברות הגדולות בעולם (Furtune 500), הוקמה בשנת 1905. החברה היא אחת מספקי שירות ה-3PL הגדולות בעולם, כשבנוסף היא מספקת שירותי שינוע מטען, לוגיסטיקה ושירותי מיקור חוץ. היא מספקת ללקוחותיה את כל צורות הובלת המטען.

 

בשנת 2013 עמד מחזור ההכנסות של C.H. ROBINSON על 12.8 מיליארד דולר. לחברה מעל ל-11,500 עובדים ברחבי העולם, המטפלים ב-46 אלף לקוחות באמצעות 285 משרדים בקנדה, אירופה, המזרח הרחוק ואוסטרליה וכעת גם בישראל תורכיה וירדן.

 

בשנה שעברה שינעה החברה מעל ל-500 אלף TEU מהמזרח הרחוק ומעל ל-50 אלף טון מטען אווירי, והיא נחשבת כ-NVOCC הגדול ביותר מסין.

 

בשלהי 2012 רכשה C.H. ROBINSON את חברת PHOENIX INTL. בסכום של 685 מיליון דולר. באמצעות רכישה זו היא סימנה לעולם וללקוחותיה, שבכוונתה להיות מוביל בתחום שרשרת האספקה הגלובלי.

 

הסכם זה פותח ללקוח הישראלי אפשרויות והזדמנויות עסקיות שטומנות ערך מוסף מהותי ללקוחות הישראלים הגלובלים בתחום שרשרת האספקה, אמר מנכ"ל חברת פ.א.ל קובי זלצמן, "המוצרים שארגון זה מסוגל להציע ללקוח הישראלי מגוונים ביותר, מתחום ההובלה הימית האווירית, עמילות המכס, ההובלה היבשתית הרגילה והמבוקרת טמפרטורה בארצות הברית ובאירופה - מוצר שיעניין מאוד את הלקוח הישראלי".

 

מהנהלת קבוצת טירן נמסר שהסכם שיתוף הפעולה הינו אבן דרך חשובה ביותר לקראת צמיחתה של חברת פ.א.ל ומיצובה במקום הראוי לה.  

 

לפ.א.ל ישראל משרדים באשדוד, נמל תעופה בן גוריון, חיפה (משרד ראשי) ומעבר גשר שיח חוסיין. החברה מעניקה את כלל שירותי שרשרת האספקה , הובלה ימית ואווירית, עמילות מכס, ביטוח ימי, הובלה יבשתית, טיפול ברישיונות יבוא, משרד החקלאות וכו'.

 

פ.א.ל מקיימת פעילות עניפה במיוחד בסחר בין ירדן ותורכיה והיא מובילה בסחר זה במתן פתרון ייחודי של הובלת טריילרים מתורכיה וחזרה (הובלה ימית מ/ל נמל איסקנדרון והעברתם לירדן), מכולות יבשות ומקוררות מ/ל ירדן , והסחר עם ארצות הברית, שמאפשר ללקוחותיה מחירים תחרותיים ורמת שירות ייחודית.

.