קולו של הלקוח: מושב מיוחד בוועידת PORT2PORT

פאנל ייחודי בהשתתפות ספקי השירותים ולקוחות מרכזיים יעמוד במרכזה של ועידת PORT2PORT שתתקיים ביום ראשון הקרוב באולם האווניו. על הפרק: מערכת היחסים המורכבת על רקע המציאות הלוגיסטית של ישראל. המנחה: גדי סוקניק


13:20 ,04.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום ראשון הקרוב זה קורה. ועידת PORT2PORT לשנת 2015 יוצאת לדרך, כשבמרכזה, בין השאר, ייערך פאנל ייחודי, אותו ינחה העיתונאי גדי סוקניק, ובו יקחו חלק ספקי שירותים ולקוחות, כשעל הפרק מערכת היחסים המורכבת על רקע המציאות הלוגיסטית של ישראל.

 

הפנאל יתמקד בנושאים הבאים: ההיערכות של הנמלים לתחרות אל מול רציפים פרטיים; יחסי העבודה במגזר הציבורי; רגולציה; איזון עומסים בשרשרת הלוגיסטית; ההיבטים של הובלה יבשתית או ברכבת; מיקומו של התעשיין הישראלי כלקוח קצה במערך השיקולים לאורך השרשרת; ניהול מידע לאורך השרשרת הלוגיסטית

 

הפאנל יתנהל כשבצידו האחד יישבו ספקי השירותים הלוגיסטיים, לרבות: מנדי זלצמן מנכ״ל נמל חיפה, יצחק בלומנטל מנכ״ל נמל אשדוד, עדני סימקין מנכ״ל MSC ישראל, רני בן יהודה, מנהל אזור ישראל בחברת צים, עו״ד פיני סבח מנכ״ל קבוצת מילניום, ורועי שלזינגר מנכ״ל אשדוד בונדד.

 

מן הצד השני ישבו הלקוחות: שי ישמח, מנהל שרשרת האספקה של אבן קיסר, דודי בסון, לשעבר סמנכ״ל שרשרת הספקה בקבוצת נייר חדרה, רועי שטרנברג, מנהל הרכש של חוגלה קימברלי, גיל אור, המכהן כמנהל המסחרי יבוא/יצוא בחברת גלעם, ושמעון פרי, מנהל אגף השינוע בכיל.

 

את הפאנל ינחה העיתונאי גדי סוקניק, שינתב את הדיון בין הספקים והלקוחות ואף ישלב שאלות מהקהל.

 

ההרשמה לקראת סיום.
 

לתכנית המקצועית - לחצ/י כאן

להרשמה - לחצ/י כאן

 

את החסות הראשית לארועי הועידה והתערוכה מעניקה חברת נמל חיפה אליה מצטרפות קבוצת ממן וחברת צים.