אוריין: טקס הנחת אבן פינה למרלו״ג חדש בבית חלקיה

המרכז הלוגיסטי החדש, שהקמתו צפויה להסתיים ברבעון השלישי של שנת 2020, ייהנה מנגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים, מקרבה לנמל אשדוד ויכלול שטחי אחסנה בהיקף של כ-20,000 מ״ר. אוריין: מקדם את אסטרטגיית החברה לקראת הפעלת 100 אלף מ״ר של לוגיסטיקה מתקדמת


11:41 ,02.10.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת אוריין קיימה טקס הנחת אבן פינה למרכז הלוגיסטי החדש במושב בית חלקיה, שהקמתו החלה בימים אלו, וזאת בשיתוף פעולה עם חברת איסתא נכסים, קבוצת נדב בלילה ומושב בית חלקיה.

 

המרכז הלוגיסטי החדש, שהקמתו צפויה להסתיים ברבעון השלישי של שנת 2020, ייהנה מנגישות גבוהה לצירי תחבורה ראשיים (כביש 6, כביש 3 וכביש 7), מקרבה לנמל אשדוד ויכלול שטחי אחסנה בהיקף של כ-20,000 מ״ר.

 

הטקס נערך במעמד כב׳ הרב של בית חלקיה, יוסף אלנקווה, מר אחישי גל, מנכ״ל איסתא ליינס, מר שמעון סיבוני, מנכ״ל איסתא נכסים, מר נבו גל, סמנכ״ל הפיתוח העסקי באיסתא ליינס, מר שלמה גרזי, סמנכ״ל הכספים של איסתא ליינס, מר נדב בלילה, מנכ״ל קבוצת נדב בלילה, מנכ״ל אוריין ובעל השליטה בה, מר חן למדן, יו״ר הדירקטוריון של אוריין, מר אופיר פז- פינס, ומכובדים נוספים.

 

הקמת המרכז הלוגיסטי החדש, המתווסף למרלו״גים הקיימים ולמרלו״ג המוקם בימים אלה במסגרת ״קריית אוריין״ במודיעין, מקדם את האסטרטגיה של אוריין לעבר היעד של 100 אלף מ״ר של לוגיסטיקה מודרנית ויעילה עם טכנולוגיה מתקדמת. במסגרת יעד זה מושלמת בימים אלו התקנת מערכת לוגיסטית אוטומטית, Mini Load, במרלו״ג לב הארץ 2 העושה שימוש בטכנולוגיה רובוטית ומערכות בקרה מתקדמות בעלות של 13 מיליון שקל שתאפשר לאוריין לשפר את רמת ודיוק השירות וזמני התגובה ללקוחותיה ומהווה נדבך נוסף להמשך ביסוסה של אוריין כחברה המובילה בארץ המעניקה ללקוחותיה סל שירותים מלא – One Stop Shop בתחומי השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה.