חברת צדוק רכשה 50% מקבוצת טבת שירותים לוגיסטיים

המהלך ייצור את אחת הקבוצות הגדולות בשוק הלוגיסטיקה והתובלה בישראל, עם כ-550 עובדים ומחזור פעילות צפוי של 150 מיליון שקל. ישי צדוק יכהן כמנכ"ל משותף לצדו של דדו מסיקה


12:34 ,14.05.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת צדוק ניהול ואחזקות בע"מ, בבעלות איש העסקים ישי צדוק, השלימה את רכישת 50% מקבוצת טבת שרותים לוגיסטיים. המהלך ייצור את אחת הקבוצות הגדולות והחזקות בשוק שירותי הלוגיסטיקה והתובלה בישראל, עם כ-550 עובדים ומחזור פעילות צפוי של 150 מיליון שקל.

 

חברת צדוק ניהול ואחזקות בע"מ מחזיקה גם בחברת "שרות לחקלאי צדוק בע"מ", העוסקת בשירותי שינוע ותובלה יבשתית. מדובר באחת החברות הפרטיות המובילות בתחומה בארץ, בעלת מוניטין מקצועי ומוערך בענף התובלה, עם צי של כ-170 משאיות כבדות וכ-400 נגררים. בנוסף, מפעילה החברה מסופי תפעול ולוגיסטיקה בסמוך לנמלי הים בחיפה ואשדוד וכן מוסך רכב כבד לשירות צי המשאיות.

 

בין לקוחותיה: כלל בטון, רמט, חוגלה-קימברלי, בתי הזיקוק, שופרסל, אוריין, משרד הביטחון, דיפלומט, חברת המלח לישראל ונגב קרמיקה.

 

קבוצת טבת בניהולו של דדו מסיקה מספקת שירותים לוגיסטיים מתקדמים ומגוון פתרונות בשרשרת האספקה. הקבוצה מנהלת שישה מרכזים לוגיסטיים, באתרי החברה ובאתרי לקוחות, ששטחם הכולל הוא יותר מ-50 אלף מ"ר.  בין לקוחותיה: טבע, אסם, יוניליוור, פוקס, שרותי ארגל וטו-גו.

 

ישי צדוק, מנכ"ל חברת צדוק ניהול ואחזקות בע"מ מסר כי "מדובר במהלך אסטרטגי עבור שתי החברות, אשר יאפשר סינרגיה בין שני גורמים ותיקים בשוק, שיחדיו יוכלו להוביל את שירותי התובלה והלוגיסטיקה בישראל".