דליה קורן מונתה למנהלת פעילות השילוח בחברת אלאלוף לוגיסטיקה

קורן בעלת כ-24 שנים של ניסיון ניהולי עשיר בארגונים מורכבים, פרויקטים מיוחדים ושילוח בינלאומי. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על כלל הפעילויות של החברה בתחום שירותי השילוח הימי, האווירי, יבשתי ועמלות מכס


10:27 ,02.11.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

דליה קורן מונתה למנהלת פעילות השילוח בחברת אלאלוף לוגיסטיקה. במסגרת תפקידה קורן תהיה אחראית על כלל הפעילויות של החברה בתחום שירותי השילוח הימי, האווירי, יבשתי ועמלות מכס.

 

קורן בעלת כ-24 שנים של ניסיון ניהולי עשיר בארגונים מורכבים, מתמחה בבנית מנגנוני בקרה ושיפור מתמיד להשגת יעדי שרשרת אספקה, ניהול מערכי לקוחות, מכירות, שירות, פרויקטים מיוחדים ושילוח בינלאומי.

 

קורן שימשה עד לאחרונה כדירקטורית שרשרת אספקה בפליינג קרגו. כמו כן, מילאה קורן לאורך השנים שורה של תפקידים במספר חברות בהם: מנהלת שרשרת האספקה ב TAT -Technologies כמו גם בתפקידים בכירים שונים בחברות השילוח מהמובילות בארץ.

 

אלאלוף לוגיסטיקה בע״מ מספקת פתרונות שילוח ולוגיסטיקה מתקדמים לכל סוגי המטען, למגוון רחב של יעדים בעולם, הכוללים: הובלה ימית, הובלה יבשתית, שחרור ממכס, איחוד מטענים, אחסון מטענים ופרויקטים מיוחדים, לפני ואחרי שחרור ממכס.

 

החברה הינה חלק מקבוצת אלאלוף המאגדת 9 חברות המרכיבות שרשרת אספקה אחת עם פתרונות לוגיסטיים הכוללים את כל סוגי ההובלה, האחסון והטיפול במטענים ומכולות. הקבוצה בבעלות פרטית נוסדה ביוון בשנת 1919 על ידי משפחת אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל.