חברת ISLINE ערכה כנס רב משתתפים בנושא שער עולמי

ביום רביעי האחרון ערכה חברת ISLINE יום עיון בנושא שער עולמי, עם מיטב המרצים ולמעלה מ-300 יבואנים, לקראת עליית מערכת המכס החדשה בינואר 2018. אוראל הרשקוביץ, מנכ"ל החברה: "ISLINE גאה ושמחה לצעוד יחד עם לקוחותיה לקראת עתיד חדש בעולם היבוא״


18:35 ,14.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

ביום רביעי האחרון ערכה חברת ISLINE יום עיון מקיף בנושא שער עולמי בהשתתפות מאות מלקוחות החברה. האירוע, שהתקיים בהיכל התרבות חבל מודיעין, נועד להכין את היבואנים לשינוי המהותי, להעניק להם את הכלים הנדרשים ולהציג בפניהם פתרונות מתקדמים בתחום השילוח ועמילות המכס.

 

המפגש נפתח עם הרצאות מטעם בכירי מכס ישראל: צביקה גלילי, ששי עידן ועמיר קרון, שהציגו את משמעויות השינוי, הסבירו והציגו את תוכנית גורם כלכלי מאושר / יבואן מאושר ועוד. בנוסף, נערך פאנל שאלות ותשובות פעיל עם משתתפי הכנס.

 

מיד לאחר מכן נשא דברים מנכ"ל חברת ISLINE, מר אוראל הרשקוביץ, וחשף את החידושים הרבים במוצרי החברה לצד השינויים הטכנולוגיים ותהליכי הדיגיטציה בענף הלוגיסטיקה והשילוח. בהמשך, נשא דברים מר עדני סמקין, מנכ"ל MSC וסיפר על השינויים והטלטלות בתחום הספנות בעקבות תהליכים והסביר בהתרגשות את משמעויות הקמת הנמל הפרטי של MSC, נמל הדרום שצפוי להיפתח ב2022.

 

עורכי הדין גיל נדל ודייב זיתון, המתמחים בדיני יבוא ויצוא ובסוגיות נרחבות בתחומי המכס והסחר הבינלאומי, הסבירו על ההיבטים המשפטיים הכרוכים ברפורמת שער עולמי והציגו מקרי בוחן אפשריים לקראת עליית המערכת.

 

חתם את יום העיון מנכ"ל PORT2PORT דורון גבע, שהציג את ה- logbox - פתרון מתקדם לניהול ארכיון מסמכים דיגיטלי בסביבת שער עולמי, המהווה חלק מחבילת המוצרים הדיגיטליים שמציעה ISLINE תחת המותג ISLINE CLOUD.

 

לאורך כל היום ניתנה ללקוחות האפשרות להנפיק כרטיס חכם בעלות מוזלת, ללמוד את יכולות מערכת ISLINE CLOUD ויתרונותיה ליבואן, להכיר את מערכות המחשוב המתקדמות דוגמת אפליקציה סלולרית למעקב מטענים ולהנות מארוחת צהריים עשירה ומפנקת.

 

בין האורחים המכובדים שהגיעו לאירוע ניתן היה לפגוש בנציגים בכירים מחברת אלעל, בכירי דואר ישראל, מנכ"ל אוברסיז, מנכ"ל פורט2פורט, בכירי היבואנים הגדולים במשק, בכירי נמל חיפה ועוד רבים. ״ההיענות הגבוהה לכנס, הן בקרב היבואנים והן בקרב בכירים בתחום, מעידה על ההכרה בISLINE כחלוצת הטכנולוגיה והקידמה בענף השילוח הבינלאומי״, ציין אוראל הרשקוביץ והוסיף: ״חברת ISLINE רואה חשיבות רבה בשימת דגש על ההיבט הטכנולוגי ועושה את מירב המאמצים על מנת להעניק ללקוחותיה שירות מצוין ללא פשרות.

 

מנכ"ל ISLINE קרא למאות היבואנים שנכחו בכנס: "לאתגר את חברת ISLINE בשנת 2018, הן בדרישות לדו"חות פעילות מתקדמים, הן במענה לצרכים לוגיסטיים מורכבים והן בהרחבת פעילות וייעול התהליכים".