עמית ערכה ימי עיון לקראת עליית מערכת שער עולמי לאוויר

ימי העיון התקיימו בבניין קבוצת עמית שבקריית שדה התעופה וכללו הרצאות של בכירי המכס ומומחים בתחום. אמיר שני, מנכ״ל עמית: ״חשיבות הפרויקט גדולה מאוד הן מבחינת עבודה בסביבה ממוחשבת ומתקדמת והן מבחינה כלכלית״


14:07 ,13.12.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת עמית ערכה מספר ימי עיון ללקוחותיה בנושא מערכת שער עולמי אשר צפויה לעלות לאוויר ב-14 בינואר 2018.

 

ימי העיון התקיימו בבניין קבוצת עמית שבקריית שדה התעופה וכללו הרצאות של בכירי המכס ומומחים מקצועיים בנושא שער עולמי. במהלך ימי העיון נדונו כל הנושאים הלוגיסטיים והמכסיים הכרוכים בעליית המערכת החדשה, הוצגו פתרונות כולל בתחום המחשובי, בוצעו סימולציות על פי נתונים שנאספו במהלך תקופת הפיילוט ובעיקר הועבר מסר ללקוחות כי חב' עמית ערוכה לתת מענה לכל תקלה אפשרית.

 

אמיר שני, מנכ"ל חברת עמית ויו"ר ארגון התאגידים של סוכני המכס בישראל, ציין כי ״אנו בישורת האחרונה של תקופה ארוכה בה נערכנו לעליית מערכת שער עולמי. פרויקט שער עולמי הינו בין הגדולים שהוקמו במשרדים הממשלתיים במהלך 25 השנים האחרונות והוא כרוך בעלויות גבוהות מאד של מעל מיליארד שקלים. חשיבותו הינה משמעותית מאד הן מבחינת עבודה בסביבה ממוחשבת ומתקדמת והן מבחינה כלכלית.

 

״אנו בחברת עמית משנסים מותניים בכל מחלקות החברה על מנת להיות ערוכים בצורה מושלמת לקראת עליית המערכת, לטפל בתקלות תוך כדי ההפעלה ובעיקר למזער עיכובים ונזקים לקהל לקוחותינו המסורים.

 

״אני באופן אישי פועל מול רשות שדות התעופה ורשויות הנמלים על מנת להביאם למצב של שיתוף פעולה מושלם ונקיטת פעולות ואמצעים שיסייעו ללקוחות, ובכוחות משולבים נצלח תקופה מאתגרת זאת על כל המורכבות שבה.

 

״אציין כי שיתוף הפעולה מול רש"ת הינו מושלם בניגוד לשת"פ מוגבל מול רשות הנמלים אשר ניכר כי אינם מפנימים את הקרבה של תאריך עליית המערכת לאוויר על כל המשתמע מכך״.