מכון היצוא: הסינים וההודים מגיעים לאגריטך 2006 בהמוניהם

שתי המדינות שולחות לתערוכה 35 משלחות. בנוסף יגיעו לתערוכה עוד 65 משלחות מ-38 מדינות. עד כה נקבעו כ-1,200 פגישות עסקיות בין המשלחות לחברות ישראליות


00:00 ,30.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

שתי המדינות שולחות לתערוכה 35 משלחות. בנוסף יגיעו לתערוכה עוד 65 משלחות מ-38 מדינות. עד כה נקבעו כ-1,200 פגישות עסקיות בין המשלחות לחברות ישראליות
 
הסינים וההודים "מציפים" את התערוכה הבינלאומית לחקלאות "אגריטך", שתיפתח בחודש מאי במרכז הירידים של תל אביב. כ-30 משלחות מבייג'ין ושנחאי וכ-5 משלחות מהודו בראשותו של שר החקלאות הפדרלי של הודו עם מאות אנשי עסקיים צפויים להשתתף באירוע. כך מסר יחיאל אסיה, מנכ"ל מכון היצוא. ממכון היצוא נמסר כי לתערוכה צפויים להגיע עוד כ-65 משלחות עסקיות מ-38 מדינות מרחבי העולם.
 
ממכון היצוא נמסר כי בראש 6 המשלחות ממקסיקו יעמוד שר החקלאות של מקסיקו פרנצ'סקו מאיורגה יחד איתו יגיעו 3 מושלים, כ-4 שרי חקלאות של מחוזות מקסיקו וכ-50 אנשי עסקים. בראש המשלחת של ברזיל יעמוד שר החקלאות והמים רוברטו רודריגז יחד עם חקלאים ואנשי עסקים.
 
כמו כן צפויים להגיע כ-30 שרי חקלאות וסגני שרים מבולגריה, אל סלבדור, לטביה. כן יגיעו שרי החקלאות של אנגולה; אתיופיה; ג'ורג'יה; קניה; מקדוניה; ניגריה; תורכיה; מדרום אפריקה תגיע שרת החקלאות; שר החקלאות של מונגוליה שר הפיתוח של סרי לנקה ועוד.
 
הזמנת המשלחות הרשמיות ותיאום הביקורים מבוצע על ידי מכון היצוא בעזרת הנספחים המסחריים של ישראל בחו"ל. עד כה נקבעו כ-1,200 פגישות עסקיות בין המשלחות הרשמיות שיגיעו לארץ לבין החברות הישראליות.
 
במסגרת התערוכה יתקיימו גם סמינרים מקצועיים בנושאי טכנולוגיות מים מתקדמות  ופיתוח חקלאות באזורים צחיחים.