לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים ערכה כנס שנתי

לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים חיפה והצפון ערכה את הכנס השנתי שלה בקיסריה בהשתתפות עשרות סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים ובכירים מהנהלת המכס. גדי כהן, יו״ר הלשכה: היה כנס מוצלח, פורה, מפרה, שהותיר טעם של עוד


10:57 ,07.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

לשכת סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים חיפה והצפון ערכה את הכנס השנתי שלה בקיסריה בהשתתפות עשרות סוכני מכס ומשלחים בינלאומיים ובכירים מהנהלת המכס בראשם מנהל המכס מר כפיר חן. בכנס הועלו בפעם הראשונה דיווחים שער עולמי ביצוא, הסכמי סחר חדשים, גורם כלכלי מאושר לצד עדכונים שוטפים.

 

יו״ר הלשכה, מר גדי כהן, פתח את הכנס, הודה למשתתפים ולמרצים הבכירים על השתתפותם ושיבח את היחסים המקצועיים הטובים עם עובדי ומנהלי מטה הנהלת המכס, ובראשם: מנהל המכס מר כפיר חן, וראשי התחומים: מר אציק ליאון ומר דוד חורי. כמו כן, ציין, כי הוא צופה להמשך שיתוף פעולה מוצלח ופורה.

 

בכנס שמעו הנוכחים מפי בכירים במטה על השינויים, ההחלטות, הרעיונות, ונושאים אחרים שנוגעים בעבודה השוטפת עם סוכני המכס והמשלחים. מנהל המכס, מר כפיר חן , בירך את הנוכחים, עמד על הקשרים המיוחדים עם הלשכה, שיתף את הנוכחים בנושאים כלליים, ונקודתיים שמצויים על סדר היום, לרבות תוכניות הצופות פני עתיד.

 

היועץ המשפטי של הלשכה, עו״ד שרון סופרין, סקר את רפורמת היבוא בחוק ההסדרים והשפעותיה על תהליך היבוא; מר דוד חורי עמד על ההסכמים החדשים ועל שער עולמי ביצוא החדש; מר משה ליאון הפליא בהרצאתו בנושא ענייני סחר, ועמד על נושאים נוספים הנוגעים בעבודת הסוכנים, המשלחים ומתן שירות.

 

יו״ר הלשכה, מר גדי כהן, סיכם את הכנס ואמר: ״קיבלנו מידע חשוב אודות הסכמים בין הלשכה לבין חברת רמון גרנית בנושא אחריות מקצועית של סוכן המכס, ואחריותם של יבואנים, יצואנים ואחרים - נושא חשוב מאד במיוחד בתקופת שינויים זו. שמענו הרצאה מאלפת בנושא תכנון פנסיוני מתאים וקינחנו בהרצאה כפולה ומצוינת עם חברנו מר ברי פינטוב. היה כנס מוצלח, פורה, מפרה, שהותיר טעם של עוד״.