מטהרים מים

בכירי משרד הכלכלה ביקרו במתקן טיהור שפכים של חברת קיימות ספרדית, המורכבת מ-152 חברות ופעילה ב-16 מדינות בעולם, וקראו לה לקיים שיתופי פעולה עם חברות קלינטק ישראליות


10:16 ,26.02.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל משרד הכלכלה עמית לנג, שגריר ישראל בספרד אלון בר, סמנכ"ל מינהל סחר חוץ אוהד כהן והנספח המסחרי של משרד הכלכלה בספרד עמי לוין ביקרו הבוקר במתקן טיהור שפכים וטיפול במים של חברת הקיימות הספרדית אקווהלוגי Aqualogy , CETaqua

 

החברה, שהחלה את דרכה כחברת המים העירונית של ברצלונה, מורכבת כיום מ-152 חברות בעולם ומעסיקה כ-17,000 עובדים. היא פעילה ב-16 מדינות, לרבות ספרד, קולומביה, סין, אנגליה, צ'ילה, פרו ועוד, ופועלת במגוון נרחב של תחומים הנוגעים לקיימות, סביבה, קלינטק ומים. 

 

הפיתוחים הטכנולוגיים של החברה מיושמים במטרופולינים מקומיים בספרד, באופן שמאפשר לחברה לבחון היתכנות של חידושים טכנולוגים בשטח ולהציע פתרונות המוכחים לשווקים חדשים בעולם.

 

במסגרת הביקור פנה לנג אל מנכ"ל החברה הספרדית והציע לבחון את היתכנותו של שיתוף פעולה עם החברות הישראליות המובילות בתחום טכנולוגיות המים והקלינטק.

 

אמר לנג לנציגי החברה הספרדית: "מציאת הדרך לשיתוף פעולה בין חברות הטכנולוגיה הישראליות בתחום המים ובינכם יכולה להטיב עם כל הצדדים. החדשנות הישראלית בתחום טכנולוגיות המים יכולה להשתלב באופן משלים ומפרה בפרויקטים העצומים שאתם מובילים, או שותפים להם סביב לעולם".

 

מנכ"ל החברה הספרדית מנואל סרמרון רומרו: "אנו מתעניינים בכל מה שנוגע לחדשנות טכנולוגית בתחום המים, האוויר והאדמה והסולאר. אנו מעוניינים למצוא את מודל והתשתית לשיתוף פעולה בינינו לבין החברות הישראליות בתחום טכנולוגיות המים והקיימות, במיוחד במיזמים משותפים של מחקר ופיתוח".