60 דיפלומטים זרים יבקרו בתעשיות הבטחוניות

מכון היצוא יארח את הדיפלומטים הזרים המשרתים בישראל לסיור במפעלי התעשיות הביטחוניות לרגל הסלון האווירי שיתקיים בפריז ביוני הקרוב


00:00 ,13.05.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

מכון היצוא יארח את הדיפלומטים הזרים המשרתים בישראל לסיור במפעלי התעשיות הביטחוניות לרגל הסלון האווירי שיתקיים בפריז ביוני הקרוב
 
לקראת פתיחת הסלון האווירי בחודש הבא בפריז, יארח מכון היצוא ב-16 במאי כ-60 דיפלומטים זרים (שגרירים, נספחים צבאיים ונספחים מסחריים) המשרתים בישראל מכ-33 מדינות, לסיור בתעשיות הביטחוניות.
 
הדיפלומטים הזרים יבקרו ברפא"ל שם יארח אותם סמנכ"ל השיווק, מר לובה דרורי; בראדא באירוח מפקד חיל האוויר לשעבר, אלוף במיל הרצל בודינגר, נשיא ראדא; וכמו כן יציגו בפניהם חברות נוספות המשתתפות בביתן הישראלי כמו BENTAL, PLASA SASA, SDS, TADIRAN COMMUNICATION את מוצריהם החדישים.
 
בביקור יקבלו האורחים סקירה על הטכנולוגיות, מוצרים ומערכות חדשות בפיתוח וייצור ישראלי, אשר יוצגו בביתן הלאומי.
 
בסיור ישתתפו בין היתר שגריר ברזיל, שגריר אורוגוואי, מזכיר ראשון של קזחסטאן, ציר מכסיקו,
הנספח הצבאי של ספרד, יועץ צבאי של צ'כיה, נספח צבאי של צרפת, נספח צבאי של שוודיה, נספח צבאי של טורקיה, נספח צבאי של הולנד.
 
הסיור נערך במסגרת מפעל קבוע של מכון היצוא המארח באופן שוטף את הקהילה הדיפלומטית הזרה בסיורים בתעשייה לחשיפת וקידום החברות הישראליות ובפרט לקראת אירועי דגל של התעשייה בחו"ל.
  
הסלון האווירי בפריז מתקיים אחת לשנתיים בשדה התעופה לה בורז'ה שליד פריז, והוא האירוע הגדול והחשוב בעולם בתחום התעופה, החלל והתעשיות הביטחוניות.
 
הביתן הישראלי בתערוכה מאורגן ומנוהל אחת לשנתיים על ידי המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף