השר ברקת באסיפת התעשיינים: ״הממשלה החדשה מאמינה בשוק חופשי ובתעשייה הישראלית״

ד״ר רון תומר, נשיא התאחדות התעשיינים: ״ברקת ידיד אמת. יחד נוביל את התעשייה לשיאים חדשים״. ברקת: ״למדינת ישראל פוטנציאל גדול של צמיחה בשווקים הבינלאומיים ולשאוף לצמיחה של 5% בשנה - כך נכפיל את התל״ג של המדינה תוך 15 שנה״


09:47 ,16.01.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

האסיפה הכללית של התאחדות התעשיינים, בהשתתפות התעשיינים המובילים בישראל, אירחה אתמול (א׳) את שר הכלכלה והתעשייה, ח״כ ניר ברקת. נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות המעסיקים והעסקים, ד"ר רון תומר, איחל לשר בהצלחה בתפקיד החדש ואמר לו כי הוא מאמין שיתרום רבות במהלך כהונתו לקידום התעשייה והכלכלה בישראל.

 

״ניר ברקת הנו ידיד אמת של התעשייה הישראלית״, אמר ד״ר תומר. ״כאיש עסקים מצליח עוד לפני כניסתו לזירה הפוליטית, ברקת מבין באופן עמוק את הצורך בקידום סביבה עסקית טובה ואוהדת בישראל, שמקדמת עסקים ועוזרת להם לצמוח ולא רק מערימה עליהם קשיים כלכליים ובירוקרטיים. אין לי ספק שביחד נוכל לשמור על מעמדה של ישראל כמי שעומדת בראש החזית הטכנולוגית העולמית ונוביל את התעשייה הישראלית שחשובה לעצמאות היצרנית של ישראל לשיאים חדשים, תוך שימת דגש על חדשנות, מחקר ופיתוח״.

 

שר הכלכלה והתעשייה, ח״כ ניר ברקת אמר: ״הממשלה החדשה מאמינה בשוק חופשי ואנחנו מאמינים גדולים של התעשייה״. הוא הוסיף כי: ״למדינת ישראל פוטנציאל גדול להניע את הצמיחה לשווקים הבינלאומיים ולשאוף לצמיחה של 5% בשנה - כך נכפיל את התל״ג של המדינה תוך 15 שנה. אחת המטרות העיקריות שלנו תתמקד בהורדת הנטל הרגולטורי על היצרנים על מנת להוריד את יוקר המחייה. נוסף לכך נשקיע בתעשייה המקומית ובחינוך הטכנולוגי במטרה לייצר מחוללי צמיחה שיקדמו הן את התעשייה המקומית והן את המשק הישראלי. אני זוכר היטב מה זה להיות יצרן ואני כאן לשירותכם, לכן אעביר את פעילות משרד הכלכלה והתעשייה לשולחנות עגולים על מנת שנבין ונקשיב לתעשיינים ומזה נגזור תכניות עבודה לשנים הקרובות״.