האוצר ההסתדרות ועובדי הנמלים הגיעו להסכמות
24.02.05
האוצר ההסתדרות ועובדי הנמלים הגיעו להסכמות
כשבוע לאחר כניסתו לתוקף של חוק הנמלים, הושגו לפנות בוקר סיכומים בין האוצר לבין נציגי ההסתדרות וועדי הנמלים, מה שסולל את הדרך לחתימה על ההסכם, היום בשעות הבוקר
ברוש ולין בירכו את גד שפר כיו"ר איגוד המשתמשים
20.02.05
ברוש ולין בירכו את גד שפר כיו"ר איגוד המשתמשים
"אנו הח"מ מברכים על מינויו של מר גד שפר בהמשך להליך הבחירה שנערך בלשכת המסחר בחיפה", כתבו ראשי הארגונים הכלכליים, שרגא ברוש- נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר מכון היצוא ואוריאל לין- נשיא איגוד לשכות המסחר, במכתב אל חברי הנהלת איגוד המשתמשים בהובלה ימית
גד שפר- יו"ר אגוד המשתמשים לסוכני אוניות: דרישתכם להיטל מחשוב אינה חוקית
16.02.05
גד שפר- יו"ר אגוד המשתמשים לסוכני אוניות: דרישתכם להיטל מחשוב אינה חוקית
שפר הוציא היום מכתב חריף אל 14 סוכני אוניות ובעלי אוניות הפועלים בארץ, לאחר שאלה הודיעו ללקוחותיהם על הוספת תשלום חדש לחשבונות המטענים- היטל שידורי מחשוב, וזאת, בנוסף לכל התשלומים הקיימים; נשיא לשכת הספנות בתגובה: אין ללשכה קשר לדרישה הנ"ל
נחום גנצרסקי בפניה לרוה"מ אריאל שרון: לשכת הספנות הישראלית מתנגדת להקמת נמל מסחרי נוסף בעזה
09.02.05
נחום גנצרסקי בפניה לרוה"מ אריאל שרון: לשכת הספנות הישראלית מתנגדת להקמת נמל מסחרי נוסף בעזה
לדברי גנצרסקי: "אין שום הצדקה כלכלית לנמל שלישי (בנוסף לנמלי חיפה ואשדוד) לאורך החוף הישראלי והפלסטיני, גם הצעות פוליטיות ו/או הקשורות ב"אגו", צריך שיהיה להם הגיון כלכלי", אומר גנצרסקי
הערב יפגשו ועדי הנמלים להערכת מצב בנוגע למו"מ עם האוצר
06.02.05
הערב יפגשו ועדי הנמלים להערכת מצב בנוגע למו"מ עם האוצר
הערב, סמוך לשעה 20:00, צפוי צוות העל של המו"מ מטעם עובדי הנמלים להיפגש על מנת לעשות הערכת מצב לגבי המו"מ. הן מצד האוצר והן מצד עובדי הנמלים נשמעים בימים האחרונים קולות המבשרים על התקדמות
מדינה במצור
03.02.05
מדינה במצור
צוות חירום שהקימה הממשלה הציע להביא מאות עובדים מחו"ל שיתפעלו את הנמלים, אך רוב הסיכויים שהיועמ"ש יתנגד לצעד
לחץ על האוצר להגיע להסכם עם עובדי הנמלים
03.02.05
לחץ על האוצר להגיע להסכם עם עובדי הנמלים
התאחדות התעשיינים, לשכת הספנות ואיגוד המשתמשים בהובלה ימית דורשים מהאוצר לגלות גמישות כלפי העובדים בכדי למנוע השבתת המשק. גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים: "התעשייה לא תסבול אפילו שביתה של יום אחד"
נשיא לשכת הספנות: אכזבה מהחזר הוצאות חלקי לחברות הספנות בגין השביתות
30.01.05
נשיא לשכת הספנות: אכזבה מהחזר הוצאות חלקי לחברות הספנות בגין השביתות
נשיא לשכת הספנות, נחום גנצרסקי, אמר הבוקר כי רשות הנמלים, בתשובתה לפנית לשכת הספנות לפיצוי חברות הספנות על נזקיהן בשביתה, הודיעה שהרשות תוכל להחזיר לחברות ספנות, באופן חלקי, החזר על הוצאות ספציפיות