24.02.09
הסתיים הקורס השנתי לספנות
בוגרי הקורס קיבלו תעודות מראובן צוק, נשיא לשכת הספנות ומנדי זלצמן, מנכ"ל נמל חיפה. צוק: "הספנות העולמית והישראלית תתגבר על המשבר ותהווה עוגן מרכזי להתפתחות הכלכלה"
23.02.09
חברת נמל חיפה מקימה ועדת היגוי להפעלת מערכת ה-TOS
בכוונת המנכ"ל מנדי זלצמן להפעיל מחדש את מערכת ה-TOS בחודשים הקרובים. באוקטובר 2007 הופעלה המערכת בנמל חיפה אך בשל קשיים טכניים רבים ואחרים הפעילות הופסקה לאחר כשבוע
02.02.09
ראשי הארגונים המשתמשים בנמל חיפה: לעכב הדיון בעתיד הנמל
לקראת הדיון הצפוי מחר במשרד הפנים בתמ"א 30 אומרים ראשי ארגוני המשתמשים כי החוקר שמינה משרד הפנים לבדוק השגות של הציבור על התוכנית לא פנה אליהם כלל
25.01.09
נמל אשדוד: העובדים מסרבים לטפל באוניות
העובדים מביעים מחאתם על פגיעה בפרמיות העבודה בשל העובדה שהאוניות מעדיפות להיכנס לנמל ביום א' ולא לשלם תעריף יקר במוצ"ש. צוק: "שערורייה ציבורית. בכל העולם הכל מתכווץ, מפטרים עובדים - ופה לעובדים יש דרישות". מסתמן כי בשעות האחרונות העובדים מתרצים ושבים לעבו
22.01.09
גם השנה: אלפי מבקרים ייקחו חלק בוועידת PORT2PORT EXPO 2009
תקופת המיתון הנוכחית טומנת בחובה לא מעט הזדמנויות עסקיות להשקעות אטרקטיביות, התייעלות אפקטיבית ושיפור השירות ללקוח. בכירי המגזר הלוגיסטי והכלכלי מהארץ ומהעולם יציגו לבאי הוועידה אפשרויות כיצד לצאת מחוזקים מהמצב. הוועידה תתקיים באולם אווניו ב-17 במרץ
05.01.09
נמל ביירות: גידול של 24% בהכנסות
זאת ב-11 החודשים הראשונים ב-2008. הגידול המתמשך ביבוא בלבנון הביא להכנסות של 1.876 מיליארד דולר וזאת לעומת 1.469 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד
05.01.09
נמל אשדוד עובד כרגיל
על אף העובדה שבסביבת העיר היו נפילות רקטות נמל אשדוד עובד כרגיל וחברות הספנות ממשיכות לפקוד את הנמל. ראובן צוק: העובדים וההנהלה ראויים לכל שבח על עבודתם
30.12.08
בנמל אשדוד העבודה מתקיימת כסדרה, בנמל חיפה נערכים לקליטת אוניות
על אף ההתרחשויות האחרונות באשדוד בנמל עובדים כרגיל ובמשמרת א' הבוקר נפתחו 15 "ידיים". ראובן צוק: "אף אוניה לא עזבה את אשדוד, לא סטתה מאשדוד ולא הוסטה מאשדוד". נמל חיפה: נערכים למצב המיוחד
ידיעות נוספות במדור לשכת הספנות
>נמלי אשדוד ואשקלון פועלים כרגיל/28.12.08
>שפר לברוש: הפרישה מהאיגוד – "מטעמים אישיים ובלתי ענייניים"/10.12.08
>שת"פ ראשון בין לשכת הספנות הישראלית למשרד החינוך/02.12.08
>ארגון התאגידים: אמיר שני נבחר ליו"ר החדש/02.12.08
>התעשיינים: נבדוק טענות היצואנים בדבר היטלי דלק מופקעים/23.11.08
>סגיס בכנס המשתמשים: יש לפעול במהירות להפרטה/06.11.08
>לשכת הספנות: הצלחה לקורס ניהול ספנות בשיתוף המי"ל/03.11.08
>צוק: ניסיון החקיקה הוא מעשה אטימות וכוחנות מצד משרדי הממשלה/21.09.08
>המשתמשים דורשים: חדלו מיידית מהכרזות תום מסע בנמלים זרים/14.09.08
>לא מסתמן פתרון לבעיית תוספת סיכוני המלחמה/11.09.08
