28.04.08
מסתמן פתרון למשבר יחסי העבודה בנמל אשדוד
בפגישה שהתקיימה לאחרונה בין נציגי רשות החברות ונציגי ההסתדרות הסתמן פתרון חיובי למשבר יחסי העבודה בנמל אשדוד
15.04.08
נמל חיפה: מרימים כוסית ומייחלים למנכ"ל מקצועי
במהלך האירוע החגיגי לרגל חג הפסח ביקשו הנואמים מיו"ר החברה סלמן בן ציון למנות מנכ"ל מקצועי בעל כישורים מוכחים. עוזני: אני מסתכל אחורה בסיפוק. אם האזור חפץ חיים, יש להפוך את הנמל לנמל אזורי
13.04.08
חברת נמל אשדוד הרימה כוסית לכבוד חג הפסח
מנכ"ל חברת נמל אשדוד סגיס: "בשנת 2007 הגענו יחד למחזור מכירות של 1.15 מיליארד שקל בזכות עבודת הצוות וההתייעלות המשותפות עלה גם נתח השוק במכולות בשנת 2007 ל-43%"
10.04.08
הארגונים הכלכליים בפנייה גורפת לוועדת האיתור למנכ"ל נמל חיפה: בחרו במועמד הולם
ציינו בפני ועדת האיתור כי נמל חיפה עומד בפני התרחבות, דבר המחייב ניהול מקצועי והבנה של המערכת הלוגיסטית הימית והסביבה העסקית והרגולטורית
08.04.08
עובדי נמל אשדוד הרחיבו העיצומים לאוניות המכולה
נשיא לשכת הספנות הודיע היום לחברי הלשכה כי קיימת האטה ברורה בשינוע המכולות בנמל וכי אין ספק כי עובדי נמל אשדוד הרחיבו עיצומיהם גם לאוניות המכולה בנוסף לאוניות הקונבנציולניות והצובר
07.04.08
מסתמן: אי שקט בנמל אשדוד
לשכת הספנות דיווחה לחבריה על האטה בפעילות בתי המלאכה ואילו מועצת המובילים והמסיעים איימה לפתוח הבוקר בשביתה אך נענתה לבקשת סגיס והחליטה לדחות אותה. ההסתדרות: אם יימשכו ההפרות לא נשמור על שקט תעשייתי
02.04.08
נמל אשדוד: פיילוט של חתימה אלקטרונית לחשבוניות חת"ד
השירות החדש יאפשר קבלת חשבוניות חתומות אלקטרונית בזמן אמת בבית הלקוח מבלי להגיע לנמל. היישום החדש פותח על ידי תס"ק ים
25.03.08
נמל אשדוד למשרד התחבורה: הסירו המגבלות על הובלת מכולות ברכבת מנמל אשדוד לחיפה
לטענת נמל אשדוד מזה זמן מטילה הנהלת נמל חיפה מגבלות על פריקת מכולות רכבת בשטחה, דבר שפוגע בנמל אשדוד. חברת נמל חיפה בתגובה: קבלת המכולות מוכתבת על פי זמינות המקום הפנוי, אין זה מתפקידנו לשמש כמחסן ערובה
ידיעות נוספות במדור לשכת הספנות
>עמי סגל פרש לאחר 35 שנים בשירות המדינה/12.03.08
>לשכת המסחר חיפה : לשלב מיד את חברות המנייה ב-TOS/21.01.08
>צוק: פרנסי העיר חיפה לא עושים דבר לפיתוחו של הנמל/15.01.08
>חשש גובר מפני סכסוך עבודה והשבתה בנמל חיפה/27.12.07
>אית"ל מחדש פעילות/27.12.07
>סיטרמן: לא אחתום עד שלא אבין מה מפריע/03.12.07
>ועדי העובדים בחיפה לחברי הדירקטוריון: "מערכת יחסי העבודה בין ההנהלה לעובדים – בשפל המדרגה"/29.11.07
>בן הרוש למופז: "אין מקום לתת עדיפות אוטומטית לקו המים"/28.11.07
>מסתמן פתרון לפריקת אוניות בתפזורת בנמל אשדוד/27.11.07
>נשיא לשכת הספנות: "המחסור בתשתיות בנמלים רק ילך ויחריף"/26.11.07
