בכנס איגוד המשתמשים בונים על התשתיות לעתיד
19.10.06
בכנס איגוד המשתמשים בונים על התשתיות לעתיד
בכנס אשר עסק בהובלה הימית בזמן מלחמת לבנון השנייה ובהפקת לקחים מאירועי המלחמה נשאו דברים בכירי קהילת הספנות הימית אשר קראו לבניית תוכניות חירום מסודרות. את תשומת הלב משך אברהם נתן, חבר ועדת הבדיקה להפקת לקחים: "הכשלים הרבה יותר חמורים מכפי שהוצג"
סוכני אוניות יתבעו את ההסתדרות
03.10.06
סוכני אוניות יתבעו את ההסתדרות
בעקבות השביתה ביום חמישי האחרון קיים סיכוי כי חברי לשכת הספנות יתבעו את ההסתדרות על הנזקים שנגרמו להם. צוק: ההשבתה היתה בלתי אחראית והתעלמה מציבור שלם של יבואנים, יצואנים וחברות ספנות
הרמת כוסית בחיפה: ביקורת קשה כנגד השר מופז
19.09.06
הרמת כוסית בחיפה: ביקורת קשה כנגד השר מופז
טקס הרמת הכוסית לרגל השנה החדשה, שנתקיים הבוקר בנמל חיפה (ראו ידיעה נפרדת) משך אליו כמצופה אורחים רבים אך בלטו בהיעדרם שר התחבורה שאול מופז ונציגיו. הנהלת הנמל זכתה לגיבוי ותמיכה מצד הארגונים השונים שתקפו בחריפות דוקא את מופז
נפתח קורס לניהול בתחום הספנות
18.09.06
נפתח קורס לניהול בתחום הספנות
לשכת הספנות הישראלית פותחת קורס חדש בספנות בשיתוף עם המרכז הישראלי לניהול. ראובן צוק: ראוי שהארגונים העוסקים והמעורבים בתחום יכשירו עובדיהם על מנת לשפר את הרמה המקצועית של העובדים והמנהלים
לין חוזר ללשכת התאום
11.09.06
לין חוזר ללשכת התאום
נשיא איגוד לשכות המסחר אוריאל לין נענה להזמנתו של שרגא ברוש לחזור ולפעול במסגרת לשכת התאום של הארגונים הכלכליים. בזמן המלחמה התנגד לין להסדר של לשכת התאום עם שר האוצר ותמך בדרישות אנשי העסקים בצפון
נמל אשדוד זוכה להערכה על פעילותו בזמן המלחמה
03.09.06
נמל אשדוד זוכה להערכה על פעילותו בזמן המלחמה
ארגונים בתחום התעשייה והמסחר הביעו הערכה על תפקוד נמל אשדוד בזמן המלחמה בצפון והודו להנהלה ולעובדים על המאמץ הרב והמסירות שהשקיעו בתקופת הלחימה
סוכני אוניות ומובילים ליו"ר חברת נמל אשדוד: איפה הייעול והשיפור שהבטחתם?
28.08.06
סוכני אוניות ומובילים ליו"ר חברת נמל אשדוד: איפה הייעול והשיפור שהבטחתם?
הסוכנים והמובילים פנו במכתב לאיריס שטרק היוצא "לאור המצוקה הקשה בתפעול האניות שלנו ולאור ההפסדים העצומים הנגרמים לנו עקב התפקוד הלקוי של חברת הנמל". חברת נמל אשדוד בתגובה: הנמל בוחן האם יש צורך בהגדלת כוח אדם בהתשחב בתחזית המטענים הצפויה ל-2007
צוק לעובדי נמל אשדוד: עשיתם מאמץ כביר
28.08.06
צוק לעובדי נמל אשדוד: עשיתם מאמץ כביר
נשיא לשכת הספנות שלח היום מכתב תודה להנהלת חברת נמל אשדוד ולעובדיה על עבודתם המסורה והרצון הטוב במשך ימי הלחימה בצפון. נמל אשדוד נערך במתכונת חירום מוגברת בעת הלחימה ופעל 24 שעות ביממה