איגוד המשתמשים: מסתמן פתרון לבעיית המכולות הריקות בנמל חיפה
13.11.07
איגוד המשתמשים: מסתמן פתרון לבעיית המכולות הריקות בנמל חיפה
בפגישה שהתקיימה הבוקר הציע איגוד המשתמשים לאמץ את הפתרון שהציע מנכ"ל חברת נמל חיפה: עדכון תעריפי המכולות הריקות ומימוש ההסכם עם רכבת ישראל. ראובן צוק: לא הסכמנו להעלות תעריפי מכולות ריקות
שלמה שרון לעוזני: סוכני המכס אינם קשורים לכשלי ה-TOS
01.11.07
שלמה שרון לעוזני: סוכני המכס אינם קשורים לכשלי ה-TOS
לטענת יו"ר ארגון התאגידים לסוכני המכס ניסיון בשידור למערכת ה-TOS של נמל אשדוד. "לא מקובל עלינו כי הינך מסיט את התקלות בהפעלת ה- TOS לכיוון סוכני המכס"
בן הרוש: הושגו הסכמות על תפעול ה-TOS בחיפה
31.10.07
בן הרוש: הושגו הסכמות על תפעול ה-TOS בחיפה
לדברי יו"ר מועצת המובילים והמסיעים נציגי המועצה יעדכנו את חברות ההובלה על המתרחש בנמל, יוקם שטח באפר לטובת תקלות והתעשיינים ישקלו פיצוי עבור המתנות מעל שעתיים
צוק: צריך לסייע לנמל חיפה בכל מה שניתן
30.10.07
צוק: צריך לסייע לנמל חיפה בכל מה שניתן
נשיא לשכת הספנות טוען כי אסור לתקוף את הנמל בשלב כה ראשוני בהפעלת מערכת ה-TOS. "משמעות הפעלת ה-TOSהיא שינוי שיטות העבודה של כולם"
ד"ר יורם זבה על הרפורמה בתעריפים: המשתמשים בהובלה ימית לא רוצים לשלם יותר
10.10.07
ד"ר יורם זבה על הרפורמה בתעריפים: המשתמשים בהובלה ימית לא רוצים לשלם יותר
ד"ר זבה, העומד בראש פורום המשתמשים בנמלים בשיחות מול משרד התחבורה: "הדעה הרווחת בקרב המשתמשים היא כי רמת השירות בנמלי ישראל כיום אינה מצדיקה העלאה בתעריפים". לדבריו, ההצעה טומנת בחובה העלאת תעריפים משמעותית ביותר וכלל לא ברור מי ישלם מה
מצרים: תוכנית להקמת נמלים לאורך הנילוס
09.10.07
מצרים: תוכנית להקמת נמלים לאורך הנילוס
על פי התוכנית יחוברו נמלי אלכסנדריה ודמיאטה לחוף הים התיכון עם נמלי נהר הנילוס הצפויים לקום, זאת מכיוון ש-95% מהמטענים המובלים לשני נמלים אלה מגיעים בהובלה יבשתית
צוק: החלטת נמל אשדוד על שינויים במערך התפעול תואמת את עמדת הלשכה
08.10.07
צוק: החלטת נמל אשדוד על שינויים במערך התפעול תואמת את עמדת הלשכה
נשיא לשכת הספנות הגיב על השינויים במערך התפעול של נמל אשדוד עליהם הכריז אתמול מנכ"ל חברת נמל אשדוד וציין: “אנחנו מקווים שהמאמץ יראה גם שיפור משמעותי בתפוקות שעדיין אינן מספקות"
נמל אשדוד: שינוי נהלים במערך התפעול
07.10.07
נמל אשדוד: שינוי נהלים במערך התפעול
מדובר בשינויים מהותיים וזאת במטרה לייעל ולקצר זמני המתנת אוניות. בין השינויים: לחייב הכנסת מכולות ייצוא עד 8 שעות לפני הטעינה. שינוי נוסף: חברת הנמל תקצה לפחות שני צוותים לאוניה. במקביל פנתה חברת הנמל לקבל אישור לתוספת 10 משמרות לעובד לחודשים הקרובים