19.06.07
צוק: נמל אשדוד אינו מנצל התשתיות העומדות לרשותו
נשיא לשכת הספנות היפנה מכתב לאיריס שטרק ובו דרישה כי הנמל יעמיד לטובת המשתמשים ציוד וכוח אדם באופן שיבטיח את הפעלת הנמל במשך 3 משמרות מלאות בכל ימות השבוע ובמלוא הצוותים
17.06.07
פיילוט בן חודש באשדוד: סדרני הובלה מצטרפים להליך קביעת סידור העבודה בנמל
במסגרת הפיילוט חברת הנמל לא תאפשר את כניסת האוניה בהתאם לתור התפעולי אם יתברר כי היבואן אינו מסוגל לקבל את המטען או אם אין מספיק משאיות על מנת לפרוק את המטען. בן הרוש: נוריד את מידת האי תיאום בינינו לפחות ב-60%". לשכת הספנות: על כללי התור התפעולי להישמר ב
11.06.07
מועצת המובילים: נפסיק לפקוד את נמל אשדוד
במכתב חריף שהופנה לנשיא לשכת הספנות מבקש גבי בן הרוש להפנות אוניות לנמל חיפה בשל העובדה כי נמל אשדוד אינו יכול לשרת את צי המשאיות המגיעות אליו. נמל אשדוד בתגובה: "מופע המשאיות מסתיים בשעה 19:00, דבר היוצר לחץ בשעות היום"
08.05.07
"תשתיות, תשתיות ועוד תשתיות"
גד שפר בכנס איגוד המשתמשים: אנו רואים את הממשלה ורק אותה כאחראית על המצב הכאוטי בנמלים. ד"ר יורם זבה: עולה בי החשש שהסקטור הציבורי לא מבין את המצב. ראובן צוק קרא לממשלה לקחת אחריות מלאה למצב
07.05.07
מנכ"ל משרד הממשלה הורה לסייע למשרד התחבורה בפתרון המשבר בנמלים
שר התחבורה מופז מינה צוות היגוי מיוחד בראשות מנכ"ל משרד התחבורה גדעון סיטרמן. צוות ההיגוי יגיש את מסקנותיו בתוך חודשיים. ביום רביעי הקרוב ייפגש מופז עם הנהלות הנמלים
04.05.07
הממשלה תדון במשבר בנמלים ביום ראשון
שר התחבורה לקח אחריות, הכיר בעומק המשבר בנמלים ובצורך בפיתרון; בדיון חירום עם המשתמשים בתובלה ימית, קבע מופז לוח זמנים מידי כדי להקל על המצוקה; הנושא יועלה ע"י שר התחבורה בישיבת הממשלה ביום א'
03.05.07
בכנס החירום הוחלט: הגשת תביעה משפטית נגד הנמלים
זאת בגין היטלי צפיפות והיטלי אחסון שנגבו מהמשתמשים. קריאה לשר מופז לקחת אחריות. עוזני וסגיס: קיימת בעיה בתשתיות. גדעון סיטרמן התחייב לקיים דיון חירום בנושא. ברוש על שטרק: לקחה אותנו כבני ערובה. נמל אשדוד בתגובה: דברי ברוש – התלהמות שאינה תואמת את מעמדו
02.05.07
כנס חירום בעניין המשבר בנמלים
איגוד המשתמשים בהובלה ימית, לשכת הספנות הישראלית והתאחדות התעשיינים החליטו במשותף לקיים מחר כנס חירום לנוכח "המצב הבלתי נסבל בנמלי ישראל". נמל חיפה ללקוחות: אנו נערכים להגדיל מספר צוותי העובדים – תורגש הקלה בעומס בימים הקרובים
ידיעות נוספות במדור לשכת הספנות
>שלמה קסטל הלך לעולמו/30.04.07
>א.מ.א ערכה כנס לקוחות במשרדיה החדשים/22.04.07
>סיטרמן להנהלות נמלי חיפה ואשדוד: אתם פוגעים בכלכלת ישראל/19.04.07
>סגיס: "רק הפחתה של 150 מיליון שקל בדמי השימוש תביא לשיפור דרמטי ביכולת מתן השירות ללקוחות הנמל"/17.04.07
>צוק: נמלי חיפה ואשדוד סתומים ואינם עומדים בעומס/16.04.07
>בית הדין לעבודה בחיפה הורה לעובדי הנמל לחזור מיד לעבודה/01.04.07
>הרמת כוסית בנמל חיפה לכבוד חג הפסח/29.03.07
>מסתמן: השביתה הכללית במשק תכלול גם את נמלי הים/20.03.07
>כנס ייחודי בנושא הספנות בראי המשפטי/20.03.07
>ראובן צוק: המצב בנמל אשדוד – קטסטרופה/19.03.07
