אית"ל מחדש פעילות

בפגישתם של נציגי המגזרים בתחום התובלה והלוגיסטיקה הוחלט על חידוש פעילותו של האיגוד הישראלי לתובלה ולוגיסטיקה מתוך מטרה לייצג את כל הגורמים לאורך השרשרת הלוגיסטית במסגרת אחת


00:00 ,27.12.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בפגישתם של נציגי המגזרים בתחום התובלה והלוגיסטיקה הוחלט על חידוש פעילותו של האיגוד הישראלי לתובלה ולוגיסטיקה מתוך מטרה לייצג את כל הגורמים לאורך השרשרת הלוגיסטית במסגרת אחת
 
לראשונה לאחר חודשים רבים התכנסה אמש הנהלת אית"ל (איגוד ישראלי לתובלה ולוגיסטיקה) על מנת לבחון את האפשרות לחדש את פעילות הארגון, פעילות שלמעשה כמעט ושבקה חיים מאז השינוי המבני שעברה רשות הנמלים עם תחילת יישום הרפורמה בנמלים.
 
הנוכחות המוגברת ורמת הענין הגבוהה שעורר המפגש הובילו במהרה גם להחלטה על חידוש פעילות הארגון ולטובת כך הוחלט על הקמת "ועדת רענון" בראשותו של ד"ר יורם זבה ובה חברים שלמה שרון, ראובן צוק, שלמה ברימן, מוטי גליק, ודוד רוזן.
 
לדברי ד"ר זבה, בבסיס הרעיון עומדת העובדה שכל אחד מהחברים מייצג חוליה בשרשרת והמטרה היא להרכיב כל אחת מהחוליות לאורך השרשרת הלוגיסטית של ישראל תחת גוף מייצג אחד.
 
"הגיע הזמן שיתיחסו אלינו כאל ענף", אמר ד"ר זבה וציין שאין ספק שיש צורך מוכח בהרמת יצוגו של המקצוע הקרוי 'לוגיסטיקה'. הוא הבהיר שבכוונתו לשים את הדגש הנושא המקצועי. "זה לא גוף שידאג לשיפור רמות השכר, לדוגמא, של אנשי הלוגיסטיקה בתחום, אלא להרמת קרנו של הענף בצורה אקדמית ומעשית".
 
על כך אמר אמש ראובן צוק, נשיא לשכת הספנות: "הסתבר מעצם הנוכחות שיש ענין אדיר. הפורום רעב לגוף גדול שיקים מנגנון להחלפות אינפורמציות בנושא לוגיסטיקה, לרבות דיון בבעיות וסוגיות שונות ובדחיפה של פתרונות לוגיסטיים".
 
בפגישה אמש לקחו חלק: ד"ר יורם זבה, שלמה שרון, ראובן צוק, דוד רוזן, שלמה ברימן, עמי סגל, גדי ססובר, שוקי סגיס, יוסי כרמלי, מוטי גליק, גבי בן הרוש, יאיר חזן, אמנון אברהם, רמי עוזיאלי, דוד לאסקי, אבי סייג, דב פרויילינגר, ראובן מלצר, דוד שגיא, מנחם הלפרין ומרים אלפרט-צוק.