03.05.23
מועצת המובילים: לא נפקוד את נמל הדרום ביום חמישי
במועצת המובילים טוענים כי ההמתנות הארוכות גורמות לעלויות כבדות, פגיעה בשכר הנהגים והכשלת השרשרת הלוגיסטית. נמל הדרום בתגובה: אין המתנות בתוך הנמל, 95% מהמשאיות מגיעות לשערי הנמל בין 7 בבוקר ל-16, מזמינים את כל הלקוחות לרווח את שעות העבודה
03.04.23
בר יוסף בוועדת הכלכלה: ״לבטל את שמונת ימי הפטור של מטעני הגרעינים״
אלי בר יוסף, מנכ״ל בפועל נמל אשדוד השתתף בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת שעסקה בנושא צמצום זמני ההמתנה בנמלים והסרת חסמים בפני שינוע מטען מנמלי ישראל. בר יוסף ביקש לבטל את 8 ימי הפטור שיש למטעני הגרעינים ולתת להם פטור של יומיים בלבד
22.03.23
סייברוואן הצטרפה לוועדת הרגולציה של האיחוד האירופי
ועדה זו אחראית על קביעת תקנות האיחוד האירופי עבור יצרני רכב עבור טכנולוגיות בתוך הרכב המסייעות לזהות הסחת דעת ולשפר את הבטיחות בדרכים. בחברת סייברוואן מעריכים כי לאחר שתעבור רגולציה באירופה היא תאומץ גם בישראל
20.03.23
מועצת המובילים לחברות ההובלה: ביטול קנסות עקב אכיפה שגויה של המשטרה
מועצת המובילים: למרות החלטת השר לביטחון פנים, מנכ״ל המשרד וראש אגף תנועה, לפיה שוטרי היחידה לאכיפת רכב כבד יעברו הכשרה בבי״ס לשוטרים, עד היום לא התבצעה הכשרה בנושא אכיפה נכונה של תקנה 85 א׳ והתוצאה היא אכיפה שגויה וקנסות שיש לבטלם
15.03.23
תקלה גרמה לעיכובים בכניסת משאיות לנמל המפרץ
לטענת הנהגים, ההמתנה הארוכה גרמה לפקק משאיות בכביש הגישה לנמל וגרמה לנהגים לחרוג מתקנות חוק שעות עבודה ומנוחה. נמל המפרץ: בעקבות תקלה, נוצר פקק משאיות אשר הפריע למהלך התנועה. בימים אלו מבצעת חנ״י פיתוח משמעותי של כבישי הגישה לנמל
14.03.23
דיון נוסף בוועדת הכלכלה על זמני ההמתנה בנמלים ויוקר המחייה
בתום דיון סוער בוועדת הכלכלה על צמצום זמני הממתנה בנמלים ובעיות שינוע המטענים שב ודרש היו״ר ביטן ממשרדי האוצר והתחבורה פתרונות ואמר: ״יוקר המחייה בישראל ירד ולא יעזור לאף אחד״. גבי בן הרוש: תקנת שעות העבודה היא הסיבה האמיתית למחסור בנהגי משאיות
18.01.23
מועצת המובילים בודקת היתכנות להעסקת עובדים זרים כנהגים
עקב המחסור החמור בנהגי משאיות ורכב כבד המוערך בכ-4,000 נהגים שוקלים ראשי מועצת המובילים את האפשרות. מועצת המובילים: המאגר הטבעי של משוחררי צה״ל ועולים לא התחדש מזה כ-20 שנה ועל כן יש לשנות מסלול ולחשוב ברצינות על האופציה
22.12.22
רש״ת: מכרז המוניות החדש בנתב״ג יוצא לדרך
רש״ת תסבסד את החברה הזוכה במכרז בסכום של 6.3 מיליון שקל בשנה כדי להבטיח רמת כוח אדם ורמת שירות גבוהה לנוסעים. בשירותי המוניות יושקעו אמצעים טכנולוגיים מהשורה הראשונה. הזוכה במכרז תפעיל את המוניות בנתב״ג למשך חמש שנים לפחות
ידיעות נוספות במדור נהגים
>בוטלה הדרישה לשימוש בעריסה ייעודית בהובלת גלילי פלדה/18.12.22
>רש״ת נגד נהגי מוניות המפרים את הסדר בנתב״ג/06.12.22
>אסם נסטלה תצטייד ב-50 מערכות נוספות של SaverOne/22.11.22
>הושקה מערכת לתכנון וניהול מסלולי הפצה תוך שימוש באוטומציה/15.09.22
>התעשיינים והמובילים למשרד התחבורה: המשק אינו ערוך ליישום תקנה 85/11.09.22
>השרה מיכאלי: פרוייקטור לענייני הובלה ולוגיסטיקה/31.08.22
>אגד: שכר הבסיס בחברה יעלה מיידית ל-50 שקל לשעה/11.08.22
>ראשי הוועדים הגדולים: לא נכלול את מוצרי החברות המוחרמות בחבילות השי לחג/02.08.22
>מאבק ההסתדרות ביוקר המחייה: יקיימו עצרות מחאה מול בתי המנהלים הבכירים במשק/28.07.22
>משרד התחבורה פועל להארכת המועד האחרון להשתלמות ריתום מטענים/06.07.22
