גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 11.12.2018
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.748 +0.563
אירו 4.2672 +0.284
ליש"ט 4.7286 +0.129
100 יין 3.3124 +0.079
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

אל על: משיקה מענה ללקוחות באמצעות ה- WhatsApp

חברת התעופה השיקה צ׳טבוט היברידי בעל בינה מלאכותית, שביכולתו לתת מענה אוטומטי לפניות מצד לקוחות החברה באמצעות סמס, פייסבוק מסנג׳ר וכעת גם באפילקציית וואטסאפ
03.12.18 / 12:49
אל על: משיקה מענה ללקוחות באמצעות ה- WhatsApp
03.12.18
אל על: משיקה מענה ללקוחות באמצעות ה- WhatsApp

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, צ׳טבוט היברידי, המשלב בין יכולות בינה מלאכותית לשיחה אל מול נציג אנושי. השירות מאפשר מענה אוטומטי ללקוחות החברה בנושאים שונים ומגוונים, דרך ערוצי ה- SMS, ה- Facebook Messenger  וכעת גם ב- WhatsApp.

 

השירות החדש, המבוסס על הטכנולוגיה פורצת הדרך של הסטארט אפ הישראלי Service Friend, צפוי להיטמע בחברה באופן הדרגתי. השירות יאפשר ללקוחות החברה להעלות שאלות דרך הצ׳טבוט בערוצים השונים ולקבל מענה מקיף ומהיר, מכל מקום בעולם, באותה נוחות ופשטות המוכרת לכולנו מהתכתבות יום יומית שנעשית במסגרת משפחתית או בין חברים.  

במהלך פיילוט שנעשה בנושא, השירות זכה להצלחה אדירה ושביעות רצון גבוהה מאוד בקרב הלקוחות.

 

בימים אלה, אל על הכריזה על הרחבת שירות הצ׳טבוט גם ל-.WhatsApp למעשה, אל על הינה בין החלוצות בתחום ואחת החברות הראשונות בעולם שמאפשרות להתכתב עמן באמצעות הWhatsApp-, כאשר מדובר בבשורה משמעותית עבור השוק הישראלי.  

 

סמנכ״ל לקוחות ושירות באל על, אמיר רוגובסקי: ״השירות שאנו מציעים דרך סמס, מסנג׳ר ועכשיו גם בוואטסאפ, הינו חלק מן המאמצים שאנו עושים בכל הגזרות שלנו בכדי להוביל בשירות, לספק זמינות גבוהה ללקוחותינו ולאפשר ללקוחותינו גישה נוחה ופשוטה לתקשורת מכל מקום בעולם״.

 

סמנכ״ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ: ״התנענו תהליך שיביא את אל על לחזית הטכנולוגיה ותאפשר לה להעניק חווית לקוח מצוינת באמצעות מינוף הדיגיטל. אני  גאה מאוד להיות בין החברות הראשונות בארץ ובעולם, המשיקות שירות של בוט המשולב עם נציג אנושי, דבר שיספק מענה מצוין לקהל לקוחותינו בישראל שרבים מהם משתמשים ב- Whatsapp מדי יום״.

 

 





המגזין הדיגיטלי
גיליון 925
פייסבוק

×