באסיפת הוועדים שהתקיימה אתמול בנמל אשדוד הוחלט כי העובדים יגבירו את התפוקות בנמלים. המשאיות ישובו הבוקר לפקוד את אשדוד וחיפה כאשר בחיפה המשאיות יגיעו לטובת מטעני יבוא בלבד
באסיפת הוועדים שהתקיימה אתמול בנמל אשדוד הוחלט כי העובדים ישפרו את התפוקות ואף ייתנו יותר שעות נוספות וזאת על מנת להגביר את קצב העבודה בנמלים ולנסות להתגבר על העיכובים והצטברות המטענים שנערמו בנמל בשל השיבושים שנמשכים כבר שבוע שלישי ברציפות, החל מה-25 באוגוסט.
לדברי מקורות בנמל חיפה, העובדים עדיין רחוקים מהתפוקות הרגילות שהם רגילים לייצר אך הם יגבירו את קצב העבודה וייתנו 110 עד 120 תנועות ליד במשמרת.
גבי בן הרוש, ראש מטה המאבק של בעלי מפעלי ההובלה, הודיע הבוקר כי המשאיות יחזרו לפקוד את נמלי חיפה ואשדוד וזאת לאחר סבב פגישות שנערכו היום בשעות הבוקר המוקדמות. לדברי בן הרוש, המגעים החלו כבר אתמול בלילה, אולם בעלי המשאיות לא הסכימו לחזור לעבודה עד אשר הם יקבלו מכתב מהנהלות הנמלים המעידים כי העבודה בהם חזרה לשגרה.
בן הרוש ציין כי הוא אומנם קיבל מכתב מהנהלת נמל אשדוד בו מודיע שוקי סגיס, מנכ"ל חברת הנמל כי הנמל עובד כרגיל ומבקש להחזיר את תנועת המשאיות לעבודה רגילה. יחד עם זאת הודיע בן הרוש כי הוא לא קיבל מכתב מנהלת נמל חיפה אך לעומת זאת הוא קיבל מכתב ממאיר תורג'מן, יו"ר ועד העובדים בנמל, המבקש ממנו להחזיר את המשאיות לעבודה בנמל וזאת בשל העובדה כי המטענים שטרם פונו מהערוגות פוגעים בקצב העבודה בקו המים.
בן הרוש ציין כי בהמשך לכך הוא הורה למשאיות לפקוד את נמל חיפה אך משאיות אלה נועדו לטעינת סחורה ביבוא בלבד. לדברי בן הרוש, משאיות עם סחורה ליצוא יגיעו בהמשך היום לנמל, למשמרות ב' או ג'.
בן הרוש הוסיף ואמר כי הוא לא משלה את עצמו כי הסיפור נגמר אך הוא רואה לנגד עיניו את טובת הלקוחות ואת טובת הנהגים ומגזר ההובלה אשר סבל מנזקים כספיים גדולים מאוד בשבועות האחרונים. בן הרוש הוסיף ואמר כי אסור לתת לפוליטיקאים להתערב בנעשה בנמלים וכי יש תמיד לתת עדיפות לאנשי השטח בהידברות בין הצדדים.