נמל חיפה: אניית MSC נוספת הגיעה מהאמירויות

האנייה MSC Heidi נכנסה אתמול לפנות בוקר לנמל והחלה בפריקת המכולות שעליהן, בין היתר, מוצרי חשמל. אשל ארמוני, יו״ר נמל חיפה: פעילות זו היא תוצאה ישירה של הסכם השלום עם האמירויות. רה״מ נתניהו הצטרף לפריקת המכולות מהאנייה


13:06 ,20.10.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

שבוע שני ברציפות שלנמל חיפה מגיעה אניית מכולות עם מטען מהאמירויות. האנייה השייכת לחברת הספנות MSC, בשם MSC Heidi נכנסה לפנות אתמול בוקר לנמל והחלה בפריקת המכולות. לעבודת האנייה היום הצטרפו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התחבורה מירי רגב. קו האניות של MSC צפוי לפקוד את נמל חיפה מדי שבוע, ואליו צפויים להצטרף בקרוב קווים נוספים של חברות ספנות נוספות. המטען שהגיע היום מהאמירויות כלל מכולות עם מוצרי חשמל.

 

אשל ארמוני יו״ר דירקטוריון חברת נמל חיפה: ״קו הסחר בין נמל חיפה לאמירויות הוא עובדה קיימת. היום הגיעה האנייה השנייה בתוך שבוע, והאניות ימשיכו לפקוד את הנמל עם מטענים מהאמירויות ואליה. פעילות זו היא תוצאה ישירה של הסכם השלום עם האמירויות שאושר רשמית השבוע. זו בשורה גדולה למשק הישראלי, ובוודאי לנמל חיפה שנמצא בעיצומו של הליך הפרטה שיבטיח את עתידו של הנמל בעשרות השנים הבאות״.

 

מנדי זלצמן מנכ״ל חברת נמל חיפה: ״נמל חיפה מוכיח שוב שהוא הנמל המוביל בישראל, נמל יוזם, שטובת המשק הישראלי לנגד עיניו. אניות ענק שמשייטות בקווים גלובליים בוחרות פעם אחר פעם בנמל בזכות יעילותו התפעולית הנמצאת ברמה העולמית הגבוהה ביותר. יכולות אלה אינן חומקות מעיניהם של מקבלי ההחלטות בחברות הספנות, ולא יחמקו מעיניי הגורמים המעוניינים ברכישת הנמל״.