גודל גופן: א א א
×
לוח הפלגות
חיפוש הפלגות כללי
יש לבחור נמל בארץ
יש לבחור נמל בחו"ל
יצוא מהארץ
יבוא לארץ
מחשבוני המרה
שערי מטבע יציגים
תאריך עדכון: 11.12.2018
יחידות מטבע השער % שינוי
דולר 3.748 +0.563
אירו 4.2672 +0.284
ליש"ט 4.7286 +0.129
100 יין 3.3124 +0.079
מחשבון המרה מט"ח
מחשבוני עזר
אורך שטח נפח משקל
cm
m
km
inch
foot
yard
mile
נקה
square cm
square m
square km
square inch
square yard
square mile
נקה
cc
litre
cubic m
cubic inch
cubic yard
gallon
נקה
kg
short ton
long ton
lb
oz
נקה
חישוב משקל נפחי
סידור עבודה בנמלים

עלייה בקצב גריטת האניות

ככל הנראה זה לא יהיה כלכלי כדי להתקין סקראברים על אנייה בנפח קטן יותר כדי לאפשר לה להמשיך לשרוף את הדלק הכבד זול יותר בהתחשב בכך שעלויות מערכת הסינון תהיינה גבוהות כמו ערך הנכס של האנייה
29.11.18 / 14:11
עלייה בקצב גריטת האניות
29.11.18
עלייה בקצב גריטת האניות

ב-30 הימים האחרונים נמכרו 23 אניות לגריטה – כמעט מחצית מכמות האניות שנשלחו לגריטה ב-12 החודשים האחרונים.

 

על פי נתונים שפרסמה סוכנות האניות Braemar ACM 52 אניות מכולה בנפח קיבולת של 94,000 TEU נמכרו להריסה וגריטה, וזאת בהשוואה ל-141 אניות בנפח קיבולת של 398,500 TEU בתקופה המקבילה אשתקד.

 

ככל הנראה הסיבות לכך הן שינוי גדול בתעריפי החכירה של אניות בנפח קיבולת קטן ומחסור באניות חדשות בנפח זה, שכנע בעלי אניות להחכיר אניות רבות שעמדו עד כה על עוגן ולדחות את גריטתן.

 

אבל ככל הנראה כניסתן הקרובה של תקנות IMO בינואר 2020 למעבר לצריכת דלק דל-גופרית של 0.5% גופרית תשנה שוב את הדינמיקה של שוק החכירות, שכן זה לא יהיה כלכלי כדי להתקין scrubber על כלי קיבול קטן יותר כדי לאפשר לאנייה להמשיך לשרוף את הדלק הכבד זול יותר בהתחשב בכך שעלויות מערכת הסינון יכול להיות גבוה כמו ערך הנכס של האנייה.





המגזין הדיגיטלי
גיליון 925
פייסבוק

×