תתכן החלת היטל צפיפות בנמלי אנטוורפן ורוטרדם
בעלי דוברות, הפועלים בנמלים אנטוורפן ורוטרדם, שוקלים להטיל היטלי צפיפות וזאת בשל עיכובים, חסרי תקדים, הגורמים לאיחור, ברצף כניסתן של הדוברות לרציפים, של 24 – 56 שעות. כך מדווח ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים
00:00 ,29.07.2004
בעלי דוברות, הפועלים בנמלים אנטוורפן ורוטרדם, שוקלים להטיל היטלי צפיפות וזאת בשל עיכובים, חסרי תקדים, הגורמים לאיחור, ברצף כניסתן של הדוברות לרציפים, של 24 – 56 שעות. כך מדווח ברי פינטוב, מנכ"ל ארגון הגג של סוכני המכס והמשלחים הבינלאומיים.
כידוע, בעלי הדוברות מהווים מגזר קריטי ביכולת הנמלים לפנות מכולות מלאות ליעדים עורפיים, פנים יבשתיים, ובאמצעותן מובלות מכולות מיעדים פנים יבשתיים לנמלי המוצא.
מסתבר כי בעלי הדוברות סובלים לא רק מהמתנות יתר אלא גם מהצורך לחכור דוברות אחרות כדי לפנות מכולות מהרציפים.
ברי פינטוב ציין כי, ככל הנראה, מתכוונים בעלי הדוברות, החל מה – 1 לאוגוסט להטיל היטל צפיפות בשיעור – 30 EURO ( 36.40$ ) כדי להוביל מכולות אל ומהנמלים הללו.
כזכור, מאז מחצית יוני השנה סובלת גם מערכת ההובלה היבשתית לנמל אנטוורפן מעיכובים רבים וזאת עקב סגירת נתיבי הגישה המהירים, לצורך תיקונים. כתוצאה מכל הטילו מספר חברות משאיות היטל בשיעור 30 יורו למכולה המובלת אל ומנמל אנטוורפן.
מארגון הגג נמסר כי מאחר ובעיות הצפיפות בנתיבי הגישה לאנטוורפן הולכות ומחמירות מומלץ לבדוק הנושא מול הסוכנים המקומיים במערב אירופה.
כידוע, בעלי הדוברות מהווים מגזר קריטי ביכולת הנמלים לפנות מכולות מלאות ליעדים עורפיים, פנים יבשתיים, ובאמצעותן מובלות מכולות מיעדים פנים יבשתיים לנמלי המוצא.
מסתבר כי בעלי הדוברות סובלים לא רק מהמתנות יתר אלא גם מהצורך לחכור דוברות אחרות כדי לפנות מכולות מהרציפים.
ברי פינטוב ציין כי, ככל הנראה, מתכוונים בעלי הדוברות, החל מה – 1 לאוגוסט להטיל היטל צפיפות בשיעור – 30 EURO ( 36.40$ ) כדי להוביל מכולות אל ומהנמלים הללו.
כזכור, מאז מחצית יוני השנה סובלת גם מערכת ההובלה היבשתית לנמל אנטוורפן מעיכובים רבים וזאת עקב סגירת נתיבי הגישה המהירים, לצורך תיקונים. כתוצאה מכל הטילו מספר חברות משאיות היטל בשיעור 30 יורו למכולה המובלת אל ומנמל אנטוורפן.
מארגון הגג נמסר כי מאחר ובעיות הצפיפות בנתיבי הגישה לאנטוורפן הולכות ומחמירות מומלץ לבדוק הנושא מול הסוכנים המקומיים במערב אירופה.
עשוי לעניין אותך
28.07.2004
עודד טירה: על הממשלה להנהיג ועל ההסתדרות לשמור חוק ולסיים את המשבר בנמלים עוד הלילה
27.07.2004
עלויות ההובלה הנוספות עקב השביתה לא ייחשבו כעלויות הובלה
26.07.2004
המכס: הכרה במטענים אשר הוכרז עליהם ע"י סוכן המכס "תום מסע"
25.07.2004
קבוצת "גנדן" מקימה חברה לייצוג חברות תעופה בתחום הובלת מטענים
25.07.2004
שר התחבורה מאיר שטרית: בקרוב : חידוש רשיון נהיגה בכל 10 שנים
25.07.2004
ארגון התאגידים: השתתפות בהוצאות המתנה של כלי שייט – 35$ למכונית - פניה למכס