חברת UPS בישראל: גידול של 50% ביבוא משלוחי האי-קומרס

מערך ההפצה של UPS בישראל נערך מראש להתמודדות עם ריבוי המשלוחים בתקופה העמוסה של החגים. יאיר עשהאל מנכ״ל UPS בישראל: ״כ-75% מהמשלוחים שהגיעו בתקופת חגי הקניות נשלחו דרך אמזון״


12:35 ,06.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS בישראל מדווחת על גידול של 50% בחגי הקניות שנערכו בחודשי נובמבר ודצמבר, ובניהם: יום הרווקים הסיני, בלאק פריידיי, סייבר מאנדיי ומבצע השילוח החינמי של אמזון לישראל, ועמידה בזמני מסירת משלוחים בשיעור של 98% מהמקרים.

 

מערך ההפצה של UPS בישראל נערך מראש להתמודדות עם ריבוי המשלוחים בתקופה העמוסה של החגים. לטובת עמידה ביעדי השילוח ואספקת המשלוחים בשירות ה-Next Day, גויסו עשרות עובדים זמניים אשר לקחו חלק במערך התפעולי והלוגיסטי של החברה. ההערכות כללה תיגבור מוקדי שירות הלקוחות באמצעות הקמת ערוצי תקשורת נוספים כגון: יצירת קשר עם שירות הלקוחות דרך ה- WhatsApp, צ׳אט בפייסבוק, צ׳אט באתר וזמינות מענה מהיר ללא המתנה בשירות הטלפוני, וכלה בהוספת עשרות רכבי חלוקה נוספים. כל עובדי והנהלת החברה התגייסו והתנדבו במערך ההפצה על ידי יציאה לשטח ומסירת המשלוחים.

 

בכדי למנוע עיכובים והמתנה לשחרור החבילות, דאגו ב UPS לנטר את המשלוחים עם הזמנתם, טרם נחיתתם בישראל. בעזרת ביצועי אופטימיזציה של מערכות ההפצה, נבנו מסלולי חלוקה ייעודים עם מאות נקודות חלוקה ביום שזירזו את הפצת המשלוחים בצורה יעילה ומהירה תוך עמידה בסטנדרט השירות המחמיר של החברה.

 

יאיר עשהאל, מנכ״ל UPS בישראל, מציין: ״כמות ההזמנות של השוק המקומי שברה את כל השיאים וגרמה לכך שבכל יום הגיעו לישראל מאות אלפי חבילות. השיתוף ברשתות החברתיות גרמו לצרכן הישראלי למצוא את הדילים האידיאליים עבורו ולהזמין ללא הפסקה. אולם, אנו רואים כי אפקט אמזון הכריע את הכף בכמות המשלוחים לישראל, כ-75% מהמשלוחים שהגיעו בתקופת חגי הקניות נשלחו דרך אמזון. ידענו להיערך בהתאם ולכן כל המשלוחים הגיעו ללא עיכובים והמתנות ללקוחות החברה״.