בעקבות אמזון: חברות UPS ו-FedEx יבצעו משלוחים גם בסופ״ש

חברת UPS הודיעה על מעבר לשירות בן שבעה ימים החל משנת 2020, וזאת להסכם עבודה חדש עם הנהגים בחברה. מצטרפת לחברת פדקס שפרסמה הודעה דומה במאי האחרון


14:29 ,28.07.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת UPS הודיעה לאחרונה על מעבר לשירות בן שבעה ימים החל מתחילת 2020. החברה מצטרפת בכך להודעתה של FedEx על מעבר לשירות בן שבעה ימים במאי האחרון.

 

חברת UPS הודיעה לאחרונה כי השירות ביום ראשון יכלול את שירות SurePost שכולל העברת חבילות למסירה על ידי שירותי הדואר של ארה״ב (US Postal Service).

 

שתי חברת שילוח האקספרס הגדולות נתונות תחת לחץ להאיץ ולהרחיב את פעילות המשלוחים שלהן, וזאת לאור התחזקותה של חברת אמזון, התחזקות פעילות ההובלה האווירית שלה,  והכרזתה כי תעבור בהדרגה לסטנדרט שירות של משלוח תוך 24 שעות ללקוחותיה.

 

קווין וורן, סמנכ״ל השיווק של UPS, אמר לאחרונה כי ״בניית מערכת עבודה מורחבת עם הדואר האמריקאי לשם סיוע בשירות בן שבעה ימים הוא הגיוני מבחינה עסקית״.

 

נציין כי חוזה עבודה לחמש שנים שאושר לאחרונה על ידי איגוד העובדים של UPS אפשר לחברה ליצור מעמד חדש של נהגים שנותן לחברה את הגמישות לבצע משלוחים בסופי השבוע. החברה אמרה בנוסף כי היא מרחיבה את אופציית שילוח ואיסוף המשלוחים באופן עצמאי על ידי הלקוחות תוך 24 שעות, וזאת באמצעות שימוש בכ-6,000 חנויות של רשת CVS.