חברת DHL EXPRESS מודה לעובדיה עם בואינג 757

היום נחת בנתב״ג מטוס מטען ייחודי של חברת DHL EXPRESS ועליו מסר Thank You לעובדי החברה על מסירותם הגבוהה והמשך הענקת שירותים חיוניים למשק הישראלי גם בימי הסגר בתקופה של אי וודאות תוך מיגון מלא והקפדה על נהלי היגיינה


12:08 ,04.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת DHL EXPRESS בחרה להראות את הערכתה הרבה לעובדי החברה על עבודתם המסורה במהלך משבר הקורונה ועמידתם בחזית המאבק באמצעות מטוס בואינג 757 עליו הוטמע המסר ״תודה רבה״ (Thank You).

 

המטוס מפיץ את המסר הזה לעובדי החברה ברחבי אירופה והמזה״ת באמצעות נחיתה במספר רב של יעדים ברחבי העולם. היום בבוקר נחת מטוס זה בנתב״ג, ובחברת DHL EXPRESS ישראל, ההתרגשות רבה.

 

״תקופת הקורונה היתה ועדיין תקופה מאוד מאתגרת עבורנו״, מספרת דורית ליבנה, סמנכ״ל משאבי האנוש של DHL אקספרס בישראל. ״עם עצירת רוב הטיסות לישראל הפעילות שלנו נשארה בין צינורות החמצן העיקריים למדינת ישראל, דבר אשר הצריך מהעובדים שלנו מסירות גבוהה. אנחנו מאוד נרגשים מהתשוקה של העובדים שלנו והמסירות שלהם – שמאפשרת לנו להמשיך ולתמוך בכל הקהילה העסקית. היוזמה המדהימה הזאת של הרשת הגלובלית, למתג מטוס עם תודה מיוחדת לעובדים שלנו, היא רק סמל להשקעה האדירה במשאב האנושי שלנו. ארגון שמבין ויודע שכדי לעשות עבודה מצויינת, אתה צריך לאהוב את מה שאתה עושה ואת מה שאתה מייצג. אני גאה שישראל נבחרה להיות המדינה שסוגרת את מסע התודה לעובדים בנחיתה מרשימה של המטוס המיוחד הזה בנמל התעופה בן גוריון״.

 

מחברת DHL EXPRESS נמסר כי היא בוחרת להראות את תודתה והערכתה לעובדי החברה שהמשיכו להעניק שירותים חיוניים ופעלו באופן מלא לאורך כל ימי הסגר, שהיוו עבור רבים מהם גם ימים של חרדה וחוסר וודאות לגבי המגיפה, תוך עבודה עם מיגון מלא והקפדה על כללי היגיינה, הפרדה וריחוק.

 

עוד נמסר מהחברה כי במהלך ימי הסגר החברה מסרה ללקוחותיה ברחבי העולם כ-1 מיליון חבילות ביום שאף נמסרו במסגרת זמן מוגבלת ועמדו במשימה. החברה הפעילה במהלך תקופה זו צי מטוסים ייעודי של 260 מטוסים תוך שהיא שואפת למצוינות בשירות עבור לקוחות החברה למרות המגיפה העולמית. חשוב לציין כי בין המשלוחים שהחברה הובילה היו מספר משלוחים בעלי רגישות גבוהה לזמן המסירה (Time Sensitive) שכללו ציוד רפואי למען התמודדות מול התפשטות המחלה.

 

נציין כי מטוס החברה ועליו המסר Thank you הינו מטוס הפועל כמטוס מטען רגיל ומפיץ כאמור את המסר לעובדי החברה ברחבי העולם. עד כה הספיק המטוס לנחות ב-23 מדינות שונות בהם גרמניה, בריטניה, פינלנד, דנמרק, בולגריה, קרואטיה, רומניה, איטליה, ספרד ומרוקו, בין היתר. היום כאמור צפוי מטוס המטען המיוחד לנחות בישראל.

 

נציין כי החברה אף הטמיעה מסר Thank YoULD על אחת המכולות האוויריות שלה ועובדי החברה רשאים לכתוב עליו ברכות לעמיתיהם ברחבי העולם בעוד המכולה האווירית נעה ממקום למקום.