דלתא אייר ליינס מחדשת את טיסותיה מניו יורק לת״א

החברה מחדשת את השירות בקו ניו יורק – ת״א - ניו יורק ותפעיל בשלב ראשון ארבע טיסות בשבוע עם מטוסי איירבוס 330A. הטיסה הראשונה תמריא היום בלילה מניו יורק לתל אביב


09:45 ,03.06.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

טיסת דלתא אייר ליינס, הראשונה מאז הפסקת הטיסות בשל מגפת הקורונה, צפויה להמריא הלילה (יום רביעי) מניו יורק (JFK) ולנחות מחר אחר הצהריים (יום חמישי) בנמל התעופה בן גוריון. הטיסה הראשונה מתל אביב לניו יורק (JFK) תמריא במוצאי שבת, 6 ביוני.

 

דלתא אייר ליינס, אשר מחדשת את השירות בקו ניו יורק-תל אביב-ניו יורק, תפעיל בשלב ראשון 4 טיסות בשבוע, במטוס מדגם איירבוס 330A. ההמראות מתל אביב יהיו בשעה 23:55, בימים: מוצאי שבת, ראשון, שני וחמישי.

 

בשל מגפת הקורונה, דלתא נוקטת באמצעים כדי לשמור על בטיחות הנוסעים ביניהם: חיטוי המטוס לפני כל המראה; שימוש בפנים המטוס במערכת מחזור האוויר החדישה והעדכנית ביותר, עם פילטרים שמעקרים יותר מ-99.99 אחוז של חלקיקים קטנים באוויר, ביניהם ווירוסים וחיידקים; חסימת מושבים במטוס על מנת להבטיח את המרחק הנדרש לישיבה בין הנוסעים; מסירה ישירה של ערכות נוחות לנוסעים, בהם בין היתר מגבוני חיטוי; ודרישה מהצוות ומהנוסעים לעטות מסכה או כיסוי פנים מתאים במהלך הטיסה.