אטלס גלובל החלה להפעיל טיסות סדירות בקו ת״א – איסטנבול

חברת התעופה הטורקית מפעילה בנוסף טיסות המשך למגוון יעדים באירופה וטורקיה. עופר ריינהרדט: שמחים לראות את הביקוש הרב לטיסות


14:03 ,02.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

אטלס גלובל, חברת התעופה הטורקית, נכנסה לראשונה באופן רשמי לשוק התעופה הישראלי והחלה להפעיל טיסות סדירות  מישראל לטורקיה ומשם לעשרות יעדים באירופה.

 

הטיסה הראשונה מנתב"ג לנמל התעופה המרכזי באיסטנבול אטאטורק יצאה אתמול במטוס איירבוס 321 של החברה כאשר טקס השקה חגיגי נערך עם נחיתת המטוס מאיסטנבול בהשתתפות רג'יפ אמנאט, מנהל המכירות הראשי של החברה, עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן, נציגתה בישראל, ונציגים בכירים נוספים מהנהלת החברה הטורקית וממן.

 

עופר ריינהרדט: "אטלס גלובל מציעה לנוסע הישראלי מוצר מצוין וחוויית טיסה מפנקת הכוללת שירות מלא בשתי מחלקות ברמה גבוהה והכל למבחר רב של יעדים מובילים ובמחירים מאד משתלמים. אנו שמחים לראות כבר את הביקוש הרב לטיסותיה בקרב סוכני הנסיעות והציבור הרחב, דבר שיביא להגדלת התדירויות ליומיות בזמן הקרוב ביותר".

 

אטלס גלובל תציע טיסות ישירות מת"א לאיסטנבול אטאטורק משם לעשרות יעדי המשך פופולריים כמו אמסטרדם, צריך, פריז, לונדון, מילנו, קופנהגן, שטוקהולם ועוד, כמו גם לערים בכל רחבי טורקיה. מהחברה נמסר כי כל הטיסות הינן במחירים משתלמים ובלוח זמנים נוח.

 

הטיסות יפעלו בשלב ראשון ארבע פעמים בשבוע בימי שלישי, רביעי, שישי ושבת כאשר הטיסות חזור מאיסטנבול יפעלו בימי שני, שלישי, חמישי ושישי. אטלס גלובל ידועה בשירות המלא והאיכותי אותו היא מעניקה על כל טיסותיה ואותו היא גם תציע לכלל הנוסעים הישראלים..

 

הטיסות יתבצעו בשתי מחלקות שונות לבחירה: מחלקת תיירים "אקונומי פלוס קומפורט" ומחלקת עסקים.