טורקיש אירליינס״ טיסות למקסיקו, מרקש ולפלנד

חברת התעופה הטורקית משיקה שישה יעדים חדשים בשנת 2019. הטיסה הראשונה למקסיקו תצא ב-21 באוגוסט ותנחת במקסיקו סיטי וקנקון. בין היעדים החדשים: באלי, שארג׳ה ולוקסור


13:42 ,28.01.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

טורקיש אירליינס, תשיק את הטיסה הראשונה שלה למקסיקו ב- 21.8.19 במסלול משולש מאיסטנבול (IST) למקסיקו סיטי (MEX) וקנקון (CUN). המסלול כולו הוא למעשה באמצעות טיסה אחת- TK181, אשר תופעל שלוש פעמים בשבוע. הנוסעים למקסיקו וקנקון יהיו הראשונים לחוות את מטוס ה-B787-9 של טורקיש איירליינס אשר מציע מחלקת עסקים אטרקטיבית.

 

קו מקסיקו סיטי-איסטנבול יופעל מהבית החדש של טורקיש אירליינס - שדה החדש באיסטנבול, הצפוי להיות השדה הגדול בעולם לכשתושלם בנייתו. השדה החדש אשר צפויים לעבור בו כ-200 מיליון נוסעים כשיושק, יהיה גורם מרכזי בעתיד תעשיית התעופה הטורקית- מאחר וניכרת תנודה בעולם התעופה העולמית הנעה לכיוון מזרח, כשאיסטנבול במרכז.

 

טורקיש אירליינס, מר אהמט אולמוסטור, מחברת טורקיש איירליינס אמר כי ״אנו שמחים להודיע על שירות זה של טורקיש אירליינס למקסיקו. כנושאת הדגל של טורקיה, אנו מחפשים ללא הרף להרחיב את הרשת שלנו כדי להעניק את הקונספט ממוקד איכות וסובב שירות שלנו ליעדים חדשים. מקסיקו היא מדינה שנמצאת במכ"ם שלנו זמן מה, והמסלול החדש הזה מסמן לנו ציון דרך מרגש מאוד״.

 

בנוסף למקסיקו, טורקיש איירליינס תשיק טיסות לשישה יעדים חדשים בשנת 2019 בהם מרקש, מרוקו, באלי, אינדונזיה, רובניימי, לפלנד, שארג׳ה, איחוד האמירויות, פורט סודאן, סודאן, ולוקסור, מצרים

 

בשנה שעברה החברה השיקה טיסות לפריטאון, סמרקאנד, עקבה, קרסנודאר, מורוני, בנג׳ול ולוסקה.