טורקיש קרגו נבחרה למותג המטענים הטוב באירופה

זאת במהלך טקס של מגזין Air Cargo News שנערך זו השנה ה-36 ברציפות. יו״ר טורקיש איירליינס: נמריא להישגים נוספים עם השקת SmartIST, מתקן אווירי חדש ומודרני באיסטנבול


13:27 ,04.11.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים המצליחה של חברת התעופה הלאומית של טורקיה טורקיש איירליינס - Turkish Cargo נבחר למותג המטען הטוב ביותר באירופה וקיבלה את פרס ״חברת המטענים הטובה ביותר – אירופה״. זאת במהלך טקס פרסי Air Cargo News לשנת 2020 – טקס אשר נערך זו השנה ה-36 ברציפות.

 

במהלך הטקס, שנערך השנה בפלטפורמה דיגיטלית לראשונה בשל מגיפת הקורונה העולמית, חולקו 12 פרסים לזוכים השונים. הזוכים בפרסים נבחרו על ידי הצבעה של  מומחים מתחום שרשרת האספקה ​​עם קריטריונים כמו איכות, חדשנות, יעילות, מהירות, אמינות וחזון , והינם פתוחים לכל מגזר המציע מוצרים, שירותים ופעולות חדשניים שיכולים לסייע בפיתוח נוסף של תחום הובלת המטענים באוויר.

 

עם קבלת הפרס הצהיר יו״ר הדירקטוריון של טורקיש איירליינס, אילקר אייסי: ״עם קבלת פרס ׳חברת התעופה הטובה ביותר למטען באירופה׳, מותג המטענים שלנו Turkish Cargo ממשיך להפוך את ארצנו לגאה בכך שהיא שומרת על הצלחה ברת קיימא עם פעולות המטען האווירי שלה שנערכות לכל רחבי העולם. למרות המשברים בעולם כמו תקופת המגיפה הנוכחית, Turkish Cargo ממשיך את סיפור ההצלחה בפתרונות יעילים יותר על ידי פיתוח ושימוש בטכנולוגיות חדשות וגישות חדשניות. אחת הדוגמאות המשמעותיות לגישה זאת יהיה SmartIST, אחד ממתקני המטען האווירי הגדולים והמודרניים בעולם. מתקן זה ממוקם בשדה התעופה באיסטנבול, וישתמש בטכנולוגיות כמו מזל״טים, אוטומציה רובוטית ואופטימיזציה. עם התפתחויות הטכנולוגיה החכמה ועבודות הדיגיטציה, אני בטוח שהמותג שלנו ימריא להישגים רבים נוספים״.

 

כמותג המטען האווירי הצומח במהירות הרבה ביותר, Turkish Cargo המשיכה את פעולות המטען האווירי ללא הפרעה במהלך תקופת המגיפה העולמית והמשיכה להעביר מזון, סיוע, תרופות, מסכות וציוד רפואי לכל רחבי העולם. החברה המשיכה בעבודתה מסביב לשעון 24./ על מנת לשמור על שרשרת אספקת התרופות העולמית.

 

חברת טורקיש קרגו מתגאה ברשת מטוסי מטען רחבה עם מגוון יעדים בטיסות ישירות – כ-300 יעדים כאשר 95 מתוכם הינם יעדים ישירים עבור מטוסי המטען של החברה.

 

מהחברה נמסר כי היא שמה לעצמה למטרה להיות אחד מחמשת מותגי המטען האווירי המובילים בשנת 2023.