פרייטוס: פלטפורמת WebCargo תאפשר הזמנה ישירה מאל על מטענים

פלטפורמת WebCargo, מבית היוצר של חברת פרייטוס, תספק גישה לנתונים בזמן אמת אודות מחירים, נפחים ותאפשר הזמנה אלקטרונית לפעילות המטענים של אל על המכסה את ארה״ב, אירופה ואסיה. רונן שפירא: מצפים לספק ללקוחות שלנו פתרונות דיגיטליים מקיפים


11:40 ,27.07.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

חטיבת המטענים של אל על מאיצה את השימוש בטכנולוגיות דיגיטליות ומאמצת את השימוש ב-DACDigital Air Cargo. המשמעות היא כי אל על תספק למשלחים בזמן אמת אפשרויות תמחור דיגיטלי, נפח פנוי והזמנות אלקטרוניות (eBooking) באמצעות פלטפורמת WebCargo.

 

פלטפורמת WebCargo, מבית היוצר של חברת פרייטוס (Freightos), תספק כאמור גישה לנתונים בזמן אמת אודות מחירים, נפחים ותאפשר הזמנה אלקטרונית לפעילות המטענים של אל על המכסה את ארה״ב, אירופה ואסיה ומציעה פתרונות מטען לכל סוגי הלקוחות והמטענים. התקשרות זו מאפשרת ליותר מ-2,500 משלחים המשתמשים בפלטפורמת  WebCargo על פני למעלה מ-10,000 סניפים גלובליים גישה מיידית לקיבולת, לתמחור ולהזמנה ב-EL AL Cargo.

 

רונן שפירא, מנהל חטיבת המטענים של אל על קרגו, אמר כי ״אימוץ טכנולוגיות דיגיטליות תמיד היה בראש סדר העדיפויות של אל על, וככל שהביקוש למטענים אוויריים ממשיך לעלות חשוב לנו לספק ללקוחות שלנו מידע מיידי ומדויק״.

 

״באמצעות ההתקשרות שלנו עם WebCargo, אנו מצפים לספק ללקוחות שלנו פתרונות דיגיטליים מקיפים והרחבת ההיצע הדיגיטלי שלנו עבור משלחים ברחבי העולם״.

 

צבי שרייבר, מנכ״ל קבוצת פרייטוס, ציין כי ״המטען האווירי הדיגיטלי DAC המריא מאז תחילת מגיפת הקורונה, וכיום השוק אימץ את האופציה הזאת כך שמדובר בנקודה קריטית לפיה הזמנות אלקטרונית הן בגדר חובה ולא רק רצון לעתיד. אנחנו גאים על השותפות עם אל על מטענים וממשיכים להרחיב את הרשת העולמית ומגוון ההיצע העומד לרשות המשלחים בפלטפורמת WebCargo״.

 

פלטפורמת WebCargo Air היא הפלטפורמה המובילה להפצת תעריפי מטען אווירי בלייב המאפשרת הזמנות בין מאות חברות תעופה לבין למעלה מ-2,000 משלחים. בין החברות המשתמשות בפלטפורמה כחברות מלאות נציין את לופטהנזה, טורקיש אייר, Etihad Cargo, Air France KLM, IAG Cargo, SAS, Qatar Airways ו- Airbridge Cargo.

 

מחברת פרייטוס נמסר כי מדובר בפלטפורמה אשר צמחה במעל ל-2000% בשנה האחרונה, עם גישה ישירה ליותר מ-25% מקיבולת הנפח של שוק התעופה הגלובלי.