סוויספורט נפרדת מסיגל מנהיים-קצוביץ׳

בערב מרגש ובהשתתפות הנהלת החברה, עובדים ולקוחות, נפרדה אמש סוויספורט ישראל מהמנהלת שלה בחמש וחצי השנים האחרונות


13:10 ,11.09.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

תחת ניהולה של מנהיים-קצוביץ' רשם מסוף המטענים סוויספורט הישגים רבים, שהביאו להרחבה משמעותית של פעילות החברה. בערב פרידה מרגש, שנערך אמש בת״א, הודו רבים לסיגל על פועלה והישגיה, ואף הדגישו את יכולותיה ותכונותיה האישיות, שהיו הגורם להצלחתה.

 

הערב כלל הרבה מינגלינג וקצת דברי ברכה. ראשון המברכים היה מנהל חטיבת המטענים הגלובלית של סוויספורט אינטרנשיונל שהגיע במיוחד לישראל, נילס פרייס קנודסן, שהתקשה להסתיר את צערו על עזיבתה של מנהיים-קצוביץ'. קנודסן דיבר על הישגיה הרבים של סוויספורט תחת ניהולה של סיגל והתוצאות אליהן הביאה את החברה, ואיחל לה הצלחה בהמשך.

 

גם גובה מכס נתב״ג רפי גבאי הודה רבות למנהיים-קצוביץ' ומנה את הישגיה. גבאי דיבר על ההיסטוריה המשותפת שלו ושל סוויספורט, על כניסת החברה לשוק בישראל והערך החשוב של תחרות שהיא הביאה, לא רק כלפי רשות המסים, אלא המדינה והמשק הישראלי ככלל. גבאי דיבר על יכולת הניהול הגבוהות של מנהיים-קצוביץ' ועל שיתוף הפעולה בעבודה מול החברה.

 

מנהיים-קצוביץ' עצמה הודתה ללקוחות ולשותפים העסקיים, כמו גם לעובדי החברה "היקרים לליבי״. היא הוסיפה: ״אני לא טובה בפרידות, כי אני לא אוהבת להיפרד. מאוד קשה לסכם חמש וחצי שנים של עבודה. אני מאוד נרגשת מכל העבודה המשותפת שנעשתה. כשהגעתי, הדבר הראשון שביקשו ממני היה להכין ארבעה תסריטים, ביניהם אחד של סגירת החברה. דבר אחד לא ידעו אצלי בלקסיקון אין את המילים ׳כישלון׳ ו׳אי אפשר'. זה נתן לי את הפוש ואת המוטיבציה להראות לכולם שאפשר להצליח.

 

״כשנכנסתי לתפקיד, גיליתי את הנכס העיקרי המנהלים והעובדים, ואיך כאב להם הלב כשראו מסוף ריק. אז גם ידעתי שאפשר להצליח. רציתי להגיד לכולם תודה, גם על התמיכה שקיבלתי מבעלי המניות, שהיו סובלניים, ועל העבודה בשיתוף פעולה, שהפכה את סוויספורט למה שהיא היום. אני לא נפרדת באמת, כי אני נשארה לקוחה ואני מבטיחה להיות לקוחה נאמנה״.

 

גם סמנכ״לית הפיתוח העסקי של החברה לימור שני זכתה לחיבוק חם מהנהלה ומהעובדים, לאור עזיבתה בימים הקרובים. שני מצטרפת לצוות ההנהלה של מנהיים-קצוביץ׳ בחברת  UTi ישראל, בה תכהן כסמנכ״לית שיווק ומכירות.

 

ורד דסה מחברת סוויספורט בירכה את שני ושיתפה את הקהל בפעילותה בניהול היומיומי, תוך ירידה לפרטים קטנים ושאיפה לשלמות ומתן שירות מסביב לשעון ללקוחות, תוך שהיא מעניקה את מירב הכלים להצלחת העובדים.

 

נזכיר כי סיגל מנהיים קצוביץ׳ תחל בתפקידה כמנכ״לית UTi ישראל בראשית השבוע הבא.