בתי הזיקוק פרסמו מכרז להובלת מכולות/איזוטנקרים מ/אל נמלי אשדוד וחיפה

יחידת הרכש וההתקשרויות של בתי הזיקוק פרסמה בקשה להגשת הצעות להובלת משלוחי מטענים/מכולות/איזוטנקרים במשאיות מנמלי הים חיפה ו /או אשדוד לבתי הזיקוק ובחזרה


00:00 ,11.07.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
יחידת הרכש וההתקשרויות של בתי הזיקוק פרסמה בקשה להגשת הצעות להובלת משלוחי מטענים/מכולות/איזוטנקרים במשאיות מנמלי הים חיפה ו /או אשדוד לבתי הזיקוק ובחזרה.

חברת בתי זקוק לנפט בע”מ פירסמה מכרז לקבלת הצעות להובלת משלוחי מטענים ו/או מכולות/איזוטנקרים במשאיות מנמלי הים חיפה ו/או אשדוד לבתי זיקוק חיפה ו/או גדיב ו/או אשדוד ובכוון הפוך. משך התקשרות הינה שנה עם אפשרות הארכה לתקופות נוספות עד תקופה מצטברת של 36 חודשים מתחילת החוזה הכל בהתאם לתנאי חוברת המכרז.

על פי המכרז, על המציע להוכיח כי הינו בעל ניסיון ויכולת במתן שירותי הובלה של מטען כללי/מכולות/איזוטנקרים/חומרים מסוכנים וברשותו משאיות מתאימות ומאושרות ע”י משרד התחבורה, כח אדם מתאים, כישורים ואמצעים לביצוע שירותי הובלה וכל עניין הקשור או כרוך במישרין או בעקיפים לשירותי הובלה וכי הינו בעל ניסיון בהובלות מסוגן של ההובלות שנדרשות לבז"ן עבור גופים גדולים במשך שלשת השנים 2001 – 2003 ומחזורו השנתי בכל אחת משלוש השנים הנ”ל צריך להיות לפחות שני מליון ₪. על המציע לצרף מכתבי המלצה והוכחות בדבר ניסיונו כאמור.

המציע נדרש לצרף אישורים תקפים כגון רישיון מוביל מסוג ח', רישיון מוביל להובלת חומרים מסוכנים, היתר רעלים מהמשרד לאיכות הסביבה וגם היתר רעלים למקום האחסנה, רישיון עסק, כתב הסמכה לקצין בטיחות, תעבורה, כתב הסמכה למנהל מקצועי לחברת הובלה ולאחראי על בטיחות ההובלה של חומרים מסוכנים.

על פי המכרז, מתחייב המוביל כי תהיינה ברשותו לפחות ארבעה משאיות מתאימות לטעינה, הובלה ופריקת מטענים שונים מכולות וכו 'ליעדים השונים הן מבחינת אופי המטען והן מבחינת הכמויות והמרחקים בין המפעלים שונים לבזן והעונות על הדרישות הטכניות בהסכם זה. על הקבלן להציג רישיונות חומ”ס + רישיון משאית מנוף כתנאי יסודי לחתימת החוזה.

את ההצעה יש להגיש בהתאם לתנאי חוברת המכרז, עד ליום ג '10.08.04 שעה 15.00 בתיבת המכרזים במדור הביטחון של בתי זקוק חיפה. ניתן להגיש הצעה למתן שירותי הובלה רק לחלק מהסעיפים המפורטים בנספח 1 של החוזה (חלק ה 'של חוברת המכרז).

עוד צויין כי בז"ן תשקול, בין יתר שיקוליה בבחירת ההצעה הזוכה במכרז, מלבד המחיר, גם את היקף, טיב ורלוונטיות ניסיונם של המציעים, היקף עסקיהם, איכות העבודה המבוצעת על ידם, ניסיון העבר של בזן איתם, מועדי האספקה, הסמכה על פי תקן ISO9000 או ISO9002 או העדר הסמכה, כמות ואיכות הציוד וכח האדם שברשותם ועוד.