בומברדייה חגגה 20 שנות פעילות בישראל

האירוע צוין בטקס במתחם הרכבת החדש בבאר שבע במעמד מנכ"ל רכבת ישראל מיכה מייקסנר ונשיא חברת בומברדייה טרנספורטיישן, דני די פרנה. במסגרת הטקס מסרה בומברדייה לרכבת ישראל את קרון הדאבל דק ה-500


07:58 ,20.02.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

ענקית התחבורה העולמית בומברדייה טרנספורטיישן, מסרה השבוע לרכבת ישראל את קרון הדאבל דק ה-500, בטקס שנערך במתחם הרכבת החדש בבאר שבע.

 

טרם הטקס נפגשו די פרנה ומנכ"ל בומברדייה ישראל, ערן כהן, עם מנכ"ל רכבת ישראל מיכה מייקסנר וצוות ההנהלה וסיירו עימו במתחם הרכבת בבאר שבע. במהלך הטקס אמר מייקסנר כי "הקרונות של בומברדייה מהווים למעלה ממחצית מצי הנייד של רכבת ישראל וניתן לראותם בכל רחבי הרשת הרכבתית בישראל. נתון הממחיש את השותפות רבת השנים בין בומברדייה לרכבת ישראל. היום אנו מציינים את קבלת קרון ה-500 ואני מבקש להודות לאנשי בומברדייה ולצוות החברה בארץ על המסירות והתמיכה".

 

נשיא בומברדייה טרנספורטיין, דני די פרנה אמר כי "בומברדייה אוהבת מאוד את מה שהיא עושה בישראל. אני רוצה להודות למנכ"ל מייקסנר ולכל הצוות של רכבת ישראל על השותפות לאורך השנים. רכבת ישראל היא עבורנו לקוח חשוב מאין כמותו, תודה לכם שוב על האירוח והדרך המשותפת".

 

ערן כהן, מנכ"ל בומברדייה ישראל אמר כי "קרונות הדאבל דק האדומים של בומברדייה הפכו לנוף קבוע בארצנו. מדי יום, הקרונות של בומברדייה גומעים בישראל למעלה מ-50 אלף ק"מ כאשר כמאה וחמישים אלף ישראלים נוסעים בהם למחוז חפצם. אני שמח כי המוצר שלנו מאפשר לרכבת ישראל לממש את הפוטנציאל האדיר הגלום בשירות שלה. אנו רואים ברכבת שותף ולא לקוח, נמשיך לתת את השירות הטוב ביותר לרכבת ולעזור בכל סוגייה שנידרש לה".

 

בומברדייה היא ספקית הציוד הגדולה ביותר של רכבת ישראל. עד כה סיפקה בומברדייה לרכבת 500 קרונות דאבל דק, הסבה כ-300 מהם להנעה בחשמל ואף החלה לספק את הקטרים החשמליים החדישים אשר פועלים בקו החשמלי החדש בין תל אביב לירושלים.

 

מזה כ-20 שנים בומברדייה העולמית מפעילה בישראל חברה בת, בומברדייה ישראל, המעסיקה בארץ כ-100 עובדים.

 

לאחרונה חתמה החברה על הסכם רכש גומלין חדש אל מול הרשות לשיתוף פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות במשרד הכלכלה. הסכם רכש הגומלין של בומברדייה בישראל מוערך בלמעלה מ-200 מיליון אירו. זו הפעם השנייה שבומברדייה חותמת הסכם רכש גומלין נרחב בישראל וזאת לאחר שההסכם הקודם הגיע לסיומו, לאחר 10 שנים. תוקף ההסכם שנחתם עומד על חמש שנים.