פנדולינו של אלסטום מחברת שלוש מדינות לרשת הרכבות השווייצרית

מדובר ברכבת בת שבעה קרונות שיכולה להוביל עד 420 נוסעים במהירות מרבית של 250 קמ"ש המצוידת בטכנולוגיית ההטייה של החברה המאפשרת לה נסיעה מהירה יותר בעיקולי הדרך


10:50 ,23.11.2017 מאת: מערכת פורט2פורט

הרכבת המהירה של אלסטום ״אביילה פנדולינו״ תחבר את גרמניה, איטליה ושוויץ החל מדצמבר 2017. חברות הרכבת של ארצות אלו, SBB, Deutsche Bahn ו-Trenitalia יציעו שירות ישיר חדש בין גרמניה ואיטליה דרך שוויץ, שיתחיל לפעול בדצמבר עם לוח זמני רכבות חדש.

 

מחברת אלסטום נמסר כי בתחילת 2017 סיפקה החברה את הרכבת המהירה, המצוידת בטכנולוגיית פיצוי ההטיה הייחודית של אלסטום האחרונה שהוזמנה על ידי פנדולינו, ובכך הגדילה את הצי של החברה ל-19 רכבות פנדולינו. הרכבות הופעלו עד כה כרכבות Euro City בצירים גוטהארד וסימפלטון למילאנו וונציה. החל מסוף 2017, רכבות אלה יחברו בין שלוש מדינות וייסעו מפרנקפורט עד מילאנו דרך באזל. משום כך, הרכבות מצוידות בשלוש מערכות הגנה שונות. שתים-עשרה מתוך 19 הרכבות קיבלו את האישורים המתאימים במאי 2017.

 

אביילה פנדולינו של אלסטום עבור SBB היא רכבת בת שבעה קרונות שיכולה להוביל עד 420 נוסעים במהירות מרבית של 250 קמ"ש. הרכבת מציעה לנוסעיה נגישות קלה ונוחות מרובה, בין היתר הודות למעברים ומסדרונות רחבים, מושבים מתכווננים, מנורות קריאה ושקעים אישיים, כמו גם חלונות פנורמיים. הרכבת כוללת את הדור האחרון של חוגונים ("בוגי") גמישים המפחיתים את הבלאי של המסילה והגלגלים. היא גם מצוידת בטכנולוגיית ההטיה הייחודית של אלסטום Tilting Train)) המאפשרת לרכבת לנסוע במהירות גדולה יותר ב-35% ובאופן בטיחותי יותר בעיקולי הדרך על פסי רכבת רגילים.

 

הודות לתכנון הידידותי לסביבה, ניתן למחזר 95% מהפנדולינו בתום חיי השימוש שלה, והיא מצוידת במערכת בלמים חשמליים המאפשרת הפחתת צריכת אנרגיה ב-10% כמעט.

 

הרכבות מיוצרות באיטליה. אתר אלסטום בסביליאנו אחראי לתכנון ולייצור של הרכבות, ואילו מערכת ההינע מתוכננת ומיוצרת בססטו סן ג'יובאני (מילאנו) ומערכות האיתות בבולוניה.