רכבת ישראל: עבודות בקטע המסילה בקריית מוצקין

כחלק מתוכנית התחזוקה השנתית, יבוצעו בתחנת קריית מוצקין עבודות תשתית לתחזוק, שדרוג והחלפה של מפלג. בשל העבודות, ייסגרו לתנועה חלק מהמסילות הסמוכות לקריית מוצקין


11:22 ,04.09.2019 מאת: מערכת פורט2פורט

רכבת ישראל ממשיכה בפיתוח ושדרוג התשתית המסילתית ברחבי הארץ. כחלק מתוכנית התחזוקה השנתית, יבוצעו בתחנת קריית מוצקין עבודות תשתית לתחזוק, שדרוג והחלפה של מפלג, מרכיב מסילה הכולל את המסוט והמנוע המכאני שלו, שתפקידו להסיט את הרכבות ממסילה אחת לאחרת.

 

העבודה תתבצע על ידי צוותי מהנדסים, מפעילי ציוד הנדסי ואנשי תשתיות ומערכות תקשורת ואיתות, וכן כלים מסילתיים כבדים של רכבת ישראל.

 

בנוסף, ועל מנת לצמצם ככל הניתן את אי הנוחות לנוסעים, מתאמת רכבת ישראל את מועד העבודות עם גורמי תשתית נוספים באזור. במהלך ימי המבצע תבצע חברת ׳ערים׳ הנפות של קורות המיועדות לגשר הולכי רגל באזור עכו, אשר יביא עם סיומו לשיפור הבטיחות של הולכי הרגל באזור.

 

בשל העבודות, ייסגרו לתנועה חלק מהמסילות הסמוכות לקריית מוצקין, מיום שישי ה-13.9.19 בשעה 00:01 (הלילה שבין חמישי לשישי), ועד יום שישי עם סיום השירות, וכן ממוצאי שבת ה-14.9.19 ועד יום ראשון ה-15.9.19 בשעה 4:00.

 

בנוסף, ייסגר לתנועת רכבות מקטע המסילה הסמוך לעכו, החל מיום שישי ה-13.9.19 בשעה 00:01 (הלילה שבין חמישי לשישי), ועד יום שישי עם סיום השירות. בימים אלה  יחולו שינויים בתנועת הרכבות באזור, וכן צפויים עיכובים קלים בתנועת הרכבות.

בנוסף, רכבות בתחנות קריית מוצקין, קריית חיים וחוצות המפרץ יופעלו מרציף מספר 1 בתחנה.

 

יום שישי 13.9.19

רכבות בקו נהריה-ת״א – יחלו ויסיימו את נסיעתן בתחנת עכו. רכבת ישראל תפעיל לרשות הנוסעים מערך היסעים חינמי בין תחנות נהריה ועכו. רכבות בקו כרמיאל-חיפה – לא יופעלו, וקווי האוטובוסים באזור יופעלו במתכונת מתוגברת. ביום זה תחנות כרמיאל, אחיהוד ונהריה יסגרו לשירות.

 

מוצאי שבת 14.9.19

רכבות בקו כרמיאל-חיפה/ת״א – לא יופעלו, וקווי האוטובוסים באזור יופעלו במתכונת מתוגברת. ביום זה תחנות כרמיאל ואחיהוד יסגרו לשירות. תנועת הרכבות באזור תשוב לסדרה ביום ראשון ה-15.9.19 בשעה 4:00.