מרכז תחבורה ציבורית חדש יוקם בעיר חריש

משרד התחבורה תקצב מרכז תחבורה ציבורית חדש ומודרני בעיר חריש, בעלות של 32 מיליון שקלים. מרכז התחבורה יוקם באמצעות חברת נתיבי איילון בתוך כשנתיים וישתרע על שטח של 5.5 דונם


12:16 ,24.10.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

משרד התחבורה תקצב מרכז תחבורה ציבורית חדש ומודרני בעיר חריש, בעלות של 32 מיליון שקלים. מרכז התחבורה יוקם באמצעות חברת נתיבי איילון בתוך כשנתיים.

 

מסוף ״מערב חריש״ ישתרע על פני שטח של כ-5.5 דונם, ויכלול עשרה רציפי אוטובוסים וחנייה ל-37 אוטובוסים. המרכז יכלול אולם נוסעים בגודל של 540 מ"ר וכן קפיטריה, מודיעין, חדר אבידות ומציאות, חדר נהגים ומשרדים. המסוף ישמש את קווי התחבורה הציבורית העירוניים והבינעירוניים של העיר חריש.

 

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח״כ מרב מיכאלי ציינה כי המרכז התחבורתי החדש יאפשר להגדיל משמעותית את מערך שירותי התחבורה הציבורית העירונית והבינעירונית בחריש, כך שיענה על צרכי העיר המתפתחת. לדבריה, המרכז החדש יאפשר לתושבים ולתושבות להשאיר את הרכב הפרטי בבית, ולהתנייד בתוך חריש ומחוץ לה באמצעות תחבורה ציבורית.

 

״תחבורה ציבורית טובה מאפשרת שוויון הזדמנויות, חוסכת זמן יקר לכל משתמשי הדרך, ומאפשרת לכל אחת ואחד לבחור לאן הוא רוצה להגיע ובאיזה כלי תחבורה. המרכז החדש יאפשר להוסיף אוטובוסים ולהגדיל את תדירות הנסיעות ולא פחות חשוב, יעניק לנהגי ונהגות האוטובוסים תנאי עבודה נאותים, כך שיוכלו גם לתת שירות טוב יותר ואדיב יותר״, הוסיפה מיכאלי.

 

הקמת מרכז התחבורה החדש בחריש מבוצעת במסגרת תכנית משרד התחבורה להקמת מסופי אוטובוסים וחניוני לילה חדשים בכל רחבי הארץ, שיאפשרו להרחיב את שירותי התחבורה הציבורית בכל רחבי הארץ.